Мікроавтобуси сполучать столицю Болгарії з передмістям. Це маршрутки чи ні?
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві.
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Болгарська столиця Софія купила за 1,4 мільйона євро, надані ЄБРР, п’ять електричних мікроавтобусів для сполучення двох віддалених від центру районів — Павлово та Монастирські левади, повідомляє mediapool.bg.
Тут будується чимало нового житла, та бракує транспортного сполучення. Міські автобуси курсують із завеликими інтервалами, немає метро у пішій доступності. При цьому великі автобуси не проїдуть вузькими та запаркованими вуличками.
Мікроавтобуси на 22 посадкових місця вже вийшли на маршрути 12 травня. Вони довозять до зупинки трамваю «Бакстон».
У пікові години інтервал складе приблизно 16-18 хвилин. Автобус можна викликати за допомогою мобільного застосунку: водій знатиме, де підібрати пасажира в зручному для нього місці. Або ж можна чекати на зупинці та зупинити мікроавтобус помахом руки.
Проїзд оплачується тією ж транспортною карткою, що діє й на іншому муніципальному транспорті.
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві. Однак із 2011 року муніципалітет почав розривати договори з приватними перевізниками, і зараз маршруток на вулицях не побачиш, а в інтернеті можна знайти інформацію лише про три реліктових маршрути.
Нині в болгарській столиці доволі розвинена мережа громадського транспорту. Метрополітен почали будувати у 1980-х, першу чергу запустили у 1998 році, й наразі він налічує чотири лінії та 47 станцій. Містом їздять низькопідлогові тролейбуси Skoda, нові автобуси та трамваї. Електронні табло на зупинках повідомляють час прибуття.
Ідея закупити мікроавтобуси для віддалених районів Софії — це один із проєктів ініціативи Євросоюзу Urban Innovative Actions, яка заохочує сталий міський розвиток у європейських містах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті