Мікроавтобуси сполучать столицю Болгарії з передмістям. Це маршрутки чи ні?
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві.
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Болгарська столиця Софія купила за 1,4 мільйона євро, надані ЄБРР, п’ять електричних мікроавтобусів для сполучення двох віддалених від центру районів — Павлово та Монастирські левади, повідомляє mediapool.bg.
Тут будується чимало нового житла, та бракує транспортного сполучення. Міські автобуси курсують із завеликими інтервалами, немає метро у пішій доступності. При цьому великі автобуси не проїдуть вузькими та запаркованими вуличками.
Мікроавтобуси на 22 посадкових місця вже вийшли на маршрути 12 травня. Вони довозять до зупинки трамваю «Бакстон».
У пікові години інтервал складе приблизно 16-18 хвилин. Автобус можна викликати за допомогою мобільного застосунку: водій знатиме, де підібрати пасажира в зручному для нього місці. Або ж можна чекати на зупинці та зупинити мікроавтобус помахом руки.
Проїзд оплачується тією ж транспортною карткою, що діє й на іншому муніципальному транспорті.
Десять років тому в Софії були поширені маршрутні таксі, як і зараз у Києві. Однак із 2011 року муніципалітет почав розривати договори з приватними перевізниками, і зараз маршруток на вулицях не побачиш, а в інтернеті можна знайти інформацію лише про три реліктових маршрути.
Нині в болгарській столиці доволі розвинена мережа громадського транспорту. Метрополітен почали будувати у 1980-х, першу чергу запустили у 1998 році, й наразі він налічує чотири лінії та 47 станцій. Містом їздять низькопідлогові тролейбуси Skoda, нові автобуси та трамваї. Електронні табло на зупинках повідомляють час прибуття.
Ідея закупити мікроавтобуси для віддалених районів Софії — це один із проєктів ініціативи Євросоюзу Urban Innovative Actions, яка заохочує сталий міський розвиток у європейських містах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті