Директора комунального підприємства відсторонили через збитки на будівництві Подільського мосту
Директору КП «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомлено про підозру.
Директору КП «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомлено про підозру.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Директору КП «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомлено про підозру у службовій недбалості, що призвела до мільйонних збитків на будівництві Подільського мосту. Його відсторонили від посади, повідомляє прокуратура.
Згідно з матеріалами слідства, у квітні 2017 року КП та генпідрядник уклали договір генпідряду щодо виконання робіт. У грудні 2020 року генпідрядник вказав у документах неправдиві дані про обсяги та вартість виконаних підводних робіт, зокрема з очищення металоконструкцій від обростання на глибині 12-20 метрів із залученням водолазної станції на Подільському мосту.
За результатами експертиз, роботи на суму понад шесть мільйонів гривень документально не підтверджуються. За клопотанням прокуратури підозрюваного відсторонено від займаної посади.
Хмарочос писав, що голова компанії-генпідрядника будівництва Подільського мосту помістили під цілодобовий домашній арешт через підозру в привласненні шести мільйонів бюджетних гривень.
Раніше у межах цієї ж справи керівнику повідомили про підозру за завищення вартості й інших робіт: оренда нестандартного обладнання за 36 мільйонів гривень та фарбування прольотних плит Подільського мосту на суму близько двох мільйонів гривень.
Подільський міст розпочали будувати ще 1993 року. Однак майже одразу будівництво зупинили через відсутність фінансування. До проєкту повернулися тільки через десять років. Тоді спорудження моста планували закінчити у 2008 році. Та через брак фінансування у 2010 році будівництво знову відклали.
У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Роботи пожвавилися у 2018 році, а перед місцевими виборами-2020 Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті