Цими вихідними на Житнньому ринку на київському Подолі провели генеральне прибирання. Це — початок перетворення ринку на гастрономічний та культурний хаб, повідомляє КМДА.
Клінінгова компанія Inwhite разом із десятками волонтерів вимила колони за допомогою апарату високого тиску. У прибиранні взяв участь участь шеф-кухар Євген Клопотенко.
Видалили весь бруд з огороджень антресолі та другого поверху. Провели глибинне чищення підлоги за допомогою спеціальної техніки.
Адміністрація Житнього ринку обіцяє незабаром «круті заходи».
Торік у Житнього ринку з’явився новий орендар — власник пивної мережі Флоріан Болен. Він орендуватиме другий поверх. Ринок лишатиметься комунальною власністю.
Бізнесмен планує створити на другому поверсі фудкорт із броварнею. Перший поверх залишиться продуктовим ринком.
«На першому поверсі залишаться маркети сільськогосподарських продуктів. Акцент на натуральному, сезонному, екологічному. Будемо працювати над тим, щоб було менше фабричних, масових продуктів, більше локальних», — повідомив в інтерв’ю БЖ гендиректор ринку Євгеній Шевченко.
Керівництво ринку вже працює над спільним проєктом з Євгеном Клопотенком. На Житньому планують проводити фестивалі традиційних українських страв у виконанні сучасних шеф-кухарів.
Нагадаємо, Флоріан Болен також придбав мережу ресторанів Tarantino Family. В Лондоні він володіє пивною мережею German Kraft. «Хмарочос» писав про його досвід інвестування у занедбані локації у британській столиці.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті