Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Цими вихідними на Житнньому ринку на київському Подолі провели генеральне прибирання. Це — початок перетворення ринку на гастрономічний та культурний хаб, повідомляє КМДА.

Фото: КМДА

Клінінгова компанія Inwhite разом із десятками волонтерів вимила колони за допомогою апарату високого тиску. У прибиранні взяв участь участь шеф-кухар Євген Клопотенко.

Фото: Житній ринок

Видалили весь бруд з огороджень антресолі та другого поверху. Провели глибинне чищення підлоги за допомогою спеціальної техніки.

Адміністрація Житнього ринку обіцяє незабаром «круті заходи».

Торік у Житнього ринку з’явився новий орендар — власник пивної мережі Флоріан Болен. Він орендуватиме другий поверх. Ринок лишатиметься комунальною власністю.

Бізнесмен планує створити на другому поверсі фудкорт із броварнею. Перший поверх залишиться продуктовим ринком.

Фото: КМДА

«На першому поверсі залишаться маркети сільськогосподарських продуктів. Акцент на натуральному, сезонному, екологічному. Будемо працювати над тим, щоб було менше фабричних, масових продуктів, більше локальних», — повідомив в інтерв’ю БЖ гендиректор ринку Євгеній Шевченко.

Керівництво ринку вже працює над спільним проєктом з Євгеном Клопотенком. На Житньому планують проводити фестивалі традиційних українських страв у виконанні сучасних шеф-кухарів.

Нагадаємо, Флоріан Болен також придбав мережу ресторанів Tarantino Family. В Лондоні він володіє пивною мережею German Kraft. «Хмарочос» писав про його досвід інвестування у занедбані локації у британській столиці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button