Як ремонтують вулицю Ентузіастів, спроєктовану за підтримки міжнародних фондів. Спойлер: по-київськи
В урбаністичному блозі NE:Urban стверджують, що роботи відповідають рівню поточних ремонтів в регіонах.
В урбаністичному блозі NE:Urban стверджують, що роботи відповідають рівню поточних ремонтів в регіонах.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 132 днів. За цей час ми опублікували 25062 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Ремонт вулиці Ентузіастів, що простягається уздовж Русанівського каналу, відповідає рівню поточних ремонтів в регіонах, стверджують в урбаністичному блозі NE:Urban.
Капремонт мали робити за проєктом, який розробляли під час воркшопів з місцевою громадою за підтримки фонду Bloomberg та World Resource Institute. У 2018 році, після того, як Київ приєднався до світового руху «Партнерство за здорові міста», у КМДА запустили спільний із фондом Bloomberg та WRI проєкт «Безпечний трафік Русанівки». У межах проєкту проводили воркшопи та громадські опитування для розробки капітального ремонту вулиці Ентузіастів. Учасникам, зокрема, допомагали турецькі експерти, які працювала над пішоходизацією історичної частини Стамбулу.
Читайте про це докладніше: Безпечна Русанівка: як міських чиновників навчать дбати про пішоходів та велосипедистів
Автор блогу Сергій Момотюк стверджує, що в межах робіт не привели до норми радіуси поворотів, використали дрібну «епілептичну» плитку з фаскою та не замостили пішохідні доріжки.
«Також залишили парканчики біля газонів та жахливі бетонні плити перед під’їздами. А ще проектанти думають, що люди повертають під кутом 90 градусів. Питання викликає і трасування тактильної плитки. Звичайно, роботи ще не закінчені, але вони вже розчаровують. Єдине покращення – ніби звузили ширину проїжджої частини в кількох місцях, та й на тому все», – йдеться в блозі.
Схоже, проєктувальники не планують тут створювати відокремлену від тротуару і проїжджої частини велодоріжку – «натяку на неї немає». Можливо, йдеться в блозі, вона буде облаштована у вигляді велосмуги. Водночас, згідно з проєктом, велодоріжку частково облаштують в спільній велопішохідній зоні, зі сторони каналу.
Згідно з тендерною документацією, тендер виграла компанія «Онур конструкцiон», яка запропонувала зробити ремонт за 262 млн гривень. Видання «Наші гроші» писало, що компанія фігурує у десятках кримінальних проваджень, що стосуються привласнення і розкрадання коштів, зокрема, шляхом завищення вартості виконаних робіт і економії на асфальтобетоні, надання неправдивих даних на тендер, підроблення документів, зловживання владою посадовими особами, самовільне видобування піску, глини, грунту, води.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті