Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 132 днів. За цей час ми опублікували 25072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: NE:Urban

Ремонт вулиці Ентузіастів, що простягається уздовж Русанівського каналу, відповідає рівню поточних ремонтів в регіонах, стверджують в урбаністичному блозі NE:Urban.

Капремонт мали робити за проєктом, який розробляли під час воркшопів з місцевою громадою за підтримки фонду Bloomberg та World Resource Institute. У 2018 році, після того, як Київ приєднався до світового руху «Партнерство за здорові міста», у КМДА запустили спільний із фондом Bloomberg та WRI проєкт «Безпечний трафік Русанівки». У межах проєкту проводили воркшопи та громадські опитування для розробки капітального ремонту вулиці Ентузіастів. Учасникам, зокрема, допомагали турецькі експерти, які працювала над пішоходизацією історичної частини Стамбулу.

Читайте про це докладніше: Безпечна Русанівка: як міських чиновників навчать дбати про пішоходів та велосипедистів

Автор блогу Сергій Момотюк стверджує, що в межах робіт не привели до норми радіуси поворотів, використали дрібну «епілептичну» плитку з фаскою та не замостили пішохідні доріжки.

«Також залишили парканчики біля газонів та жахливі бетонні плити перед під’їздами. А ще проектанти думають, що люди повертають під кутом 90 градусів. Питання викликає і трасування тактильної плитки. Звичайно, роботи ще не закінчені, але вони вже розчаровують. Єдине покращення – ніби звузили ширину проїжджої частини в кількох місцях, та й на тому все», – йдеться в блозі.

Схоже, проєктувальники не планують тут створювати відокремлену від тротуару і проїжджої частини велодоріжку – «натяку на неї немає». Можливо, йдеться в блозі, вона буде облаштована у вигляді велосмуги. Водночас, згідно з проєктом, велодоріжку частково облаштують в спільній велопішохідній зоні, зі сторони каналу.

Згідно з тендерною документацією, тендер виграла компанія «Онур конструкцiон», яка запропонувала зробити ремонт за 262 млн гривень. Видання «Наші гроші» писало, що компанія фігурує у десятках кримінальних проваджень, що стосуються привласнення і розкрадання коштів, зокрема, шляхом завищення вартості виконаних робіт і економії на асфальтобетоні, надання неправдивих даних на тендер, підроблення документів, зловживання владою посадовими особами, самовільне видобування піску, глини, грунту, води.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button