Розробників наземного переходу до метро «Університет» просять зробити правильну розмітку та знаки
Через недоліки патрульна поліція не може погодити схему організації дорожнього руху.
Через недоліки патрульна поліція не може погодити схему організації дорожнього руху.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Розробників наземного регульованого переходу до станції метро «Університет» в Києві просять зробити правильну розмітку та знаки, щоб поліція погодила схему організації дорожнього руху. Про це йдеться у відповіді на запит киянина Павла Постоєнка.
Управління патрульної поліції під час перевірки виявило, що позначення дорожньої розмітки не відповідає вимогам щодо відстані від перехрестя вулиць, а також щодо відстані між символами розмітки.
Крім того, у таблиці дорожньої розмітки не позначено зупинку громадського транспорту. Також є зауваження щодо видимості знаків та довжини дорожньої розмітки.
Центр організації дорожнього руху, станом на грудень 2022 року, п’ять разів надсилав патрульній поліції Києва проєкт наземного переходу до метро «Університет». До того поліція заявила, що втратила документацію, коли готувалася до відбиття наступу росіян на Київ. Паперами, серед яких був проєкт переходу, затикали вікна однієї з адміністративних будівель.
Зараз через бульвар Шевченка до метро «Університет» веде підземний перехід, збудований у 1980-х. Реалізацію наземного переходу довгий час зупиняли, зокрема й через супротив Патрульної поліції.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті