Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vittoriani Gabriel / Unsplash

Розробників наземного регульованого переходу до станції метро «Університет» в Києві просять зробити правильну розмітку та знаки, щоб поліція погодила схему організації дорожнього руху. Про це йдеться у відповіді на запит киянина Павла Постоєнка.

Управління патрульної поліції під час перевірки виявило, що позначення дорожньої розмітки не відповідає вимогам щодо відстані від перехрестя вулиць, а також щодо відстані між символами розмітки.

Крім того, у таблиці дорожньої розмітки не позначено зупинку громадського транспорту. Також є зауваження щодо видимості знаків та довжини дорожньої розмітки.

Центр організації дорожнього руху, станом на грудень 2022 року, п’ять разів надсилав патрульній поліції Києва проєкт наземного переходу до метро «Університет». До того поліція заявила, що втратила документацію, коли готувалася до відбиття наступу росіян на Київ. Паперами, серед яких був проєкт переходу, затикали вікна однієї з адміністративних будівель.

Зараз через бульвар Шевченка до метро «Університет» веде підземний перехід, збудований у 1980-х. Реалізацію наземного переходу довгий час зупиняли, зокрема й через супротив Патрульної поліції.

Фото праворуч: Inna Kabanova, lookmytrips.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button