Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23613 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/orest.oleskiv

Міська комісія з безпеки дорожнього руху погодилася демонтувати пішохідне огородження на 10 ділянках вулиць Львова.

Про це повідомив Орест Олеськів, начальник управління транспорту департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міськради.

Ще на одній ділянці паркан приберуть частково, а на чотирьох інших, які розглядалися, демонтувати огородження відмовилися. За словами Олеськіва, його управління підібрало для розгляду ті ділянки, де демонтаж є найбільш очевидним — здебільшого це паркани, встановлені вздовж паркувальних майданчиків.

«Засмучує в першу чергу те, що частина членів комісії досі вважає, що турнікетне огородження є засобами, що сприяють безпеці дорожнього руху, — коментує Олеськів. — Моя думка, що особливо в центральній частині міста, нам потрібно забирати пішохідне огородження. Оскільки воно не лише спотворює візуальне сприйняття наших красивих вулиць, але й навпаки погіршує безпеку руху, створюючи хибне відчуття безпечної дорожньої обстановки для водіїв, що провокує їх до перевищення швидкості».

У Львові стандартно застосовується чорно-біле огородження, яке почали встановлювати на вулицях у 1970-х роках.

У містах Європи пішохідне огородження використовується рідко. Переважно в це такі ситуації:

  • Виділені смуги для трамваїв. Ці смуги роблять, щоб забезпечити максимальну швидкість, відповідно, в тих місцях, де можливий конфлікт з пішоходами, встановлюють огорожі.
  • Вздовж платформ зупинок громадського транспорту. Таке огородження має просту форму, нерідко з гартованим склом, щоб захистити пасажирів від бризок проїжджаючого транспорту.
  • На перехрестях магістральних вулиць — вздовж кривих великих радіусів, де пішохідні переходи зміщені від осі тротуару.
  • Також огородження використовують для захисту газонів і квітників, біля дитячих майданчиків поряд із проїжджою частиною, коли сходи виходять на проїжджу частину, коли існує велика різниця у рівні тротуару та проїжджої частини. Альтернативою металевим паркканам є живопліт.

Та загалом огородження у містах Європи намагаються уникати. Адже його наявність свідчить про небезпечність міського простору та погане планування.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button