Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Четвертого червня Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА презентував нову айдентику.

Департамент отримав нинішню назву в середині травня — раніше це було Управління екології та природних ресурсів.

Стиль розробила агенція «Підвал 42», яка безкоштовно робить дизайн для волонтерських організацій. На айдентику для кліматичного департаменту також не було витрачено бюджетних грошей. 

Розробляючи айдентику, дизайнери закладали такі принципи:

  • візуальна комунікація має бути інклюзивною, простою і щирою;
  • усі матеріали, на яких з’являється логотип Департаменту, мають бути максимально екологічними;
  • дизайн передбачає мінімалізм та багато білого простору.

«Персонально для мене дуже важливий проєкт: нарешті щось дати місту, а не тільки коментувати та критикувати», — зазначає співзасновник «Підвал 42» Олександр Біленко.

Раніше агенція створила іронічну соціальну рекламу, яка критикувала київську міську політику. Плакати закликали киян, які виїхали за кордон, повертатися, бо Київ став нібито таким само комфортним, як і європейські столиці:

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button