Багаторічний довгобуд: на Дарницькому мосту відкрили рух двома новозбудованими з’їздами
Дарницький міст має шість смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу.
Дарницький міст має шість смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Києві завершили будівництво одного з найбільших київських довгобудів – Дарницького мосту. Сьогодні, шостого липня, відкрили рух двома новозбудованими з’їздами, повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.
Рух відкрили в бік мосту Патона та Осокорків – це лівий берег Дніпра у столиці. Міст має шість смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу. Така потужність дозволяє суттєво розвантажити трафік у столиці.
Згідно з дослідженням аналітичної компанії «ПроМобільність», в умовах перекритого Південного мосту автомобілісти заощадять на транспортних втратах понад півмільярда гривень на рік. Завдяки відкриттю з’їздів/заїздів можливо організувати пряме сполучення між житловою забудовою Осокорків та Позняків та платформою Kyiv City Express і Березняками.
Будівництво на Дарницькому мості було перезапущено у 2021 році. Через повномасштабне вторгнення у березні-квітні минулого року роботи були призупинені, але з травня 2022 року їх відновили.
Міст, який знаходиться на балансі «Укрзалізниці», був добудований за державні кошти.
Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві був споруджений у 2004-2011 роках. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди та з’їзди з мосту на Дніпровську набережну. Міст перебував на балансі компанії з 2004 року, проте в «Укрзалізниці» не було фінансів на його добудову. На балансі КМДА перебуває лише частина автомобільної складової мосту – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.
Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати міст на повну. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости через Дніпро значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті