Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook/Ministry.for.restoration

У Києві завершили будівництво одного з найбільших київських довгобудів – Дарницького мосту. Сьогодні, шостого липня, відкрили рух двома новозбудованими з’їздами, повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.

Рух відкрили в бік мосту Патона та Осокорків – це лівий берег Дніпра у столиці. Міст має шість смуг руху і пропускну здатність у 35 тисяч автомобілів на добу. Така потужність дозволяє суттєво розвантажити трафік у столиці.

Згідно з дослідженням аналітичної компанії «ПроМобільність», в умовах перекритого Південного мосту автомобілісти заощадять на транспортних втратах понад півмільярда гривень на рік. Завдяки відкриттю з’їздів/заїздів можливо організувати пряме сполучення між житловою забудовою Осокорків та Позняків та платформою Kyiv City Express і Березняками.

Будівництво на Дарницькому мості було перезапущено у 2021 році. Через повномасштабне вторгнення у березні-квітні минулого року роботи були призупинені, але з травня 2022 року їх відновили.

Міст, який знаходиться на балансі «Укрзалізниці», був добудований за державні кошти.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві був споруджений у 2004-2011 роках. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди та з’їзди з мосту на Дніпровську набережну. Міст перебував на балансі компанії з 2004 року, проте в «Укрзалізниці» не було фінансів на його добудову. На балансі КМДА перебуває лише частина автомобільної складової мосту – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.

Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати міст на повну. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости через Дніпро значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button