Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Реконструкцію вулиці Пилипа Орлика у Львові розпочали в липні 2020 року. Відкрили її в листопаді 2022 року, деякі роботи виконують досі. Блог NE:Urban називає оновлення вулиці вдалим, але з некритичними нюансами.
Проїжджу частину перехрестя вулиць Івана Мазепи та Пилипа Орлика розширили до трьох смуг: дві – на виїзд для поворотів в обидві сторони, одна – на в’їзд. Там вирубали дерева та облаштовали нове озеленення. У нижній частині вулиці, за словами автора блогу Сергія Момотюка, розташовані МАФи, «котрі утворюють справжній базар» та не мають єдиного стилю.
«Окремо варто сказати, що базар з МАФів приваблює водіїв, які паркують на велосмугах, тим самим порушуючи ПДР. І це навіть попри те, що в радіусі 50 метрів можуть бути вільні паркослоти», – йдеться в блозі.
Усі переходи через вулицю Пилипа Орлика інклюзивні – бордюрні камені опущені в нуль. У нижній частині антипаркувальними засобами слугують півкулі, але, на думку Момотюка, не вистачає делініаторів. Вздовж всієї вулиці висадили нові дерева, але деякі з них у поганому стані.
Всі бокові заїзди на вулиці Пилипа Орлика припідняті. Облаштування більшості з них вже завершене, кілька заїздів чекають своєї черги. У деяких місцях по вулиці використані бордюрні дощоприймачі.
Біля зупинок громадського транспорту велосмуга переходить у велодоріжку. Урбаніст називає це рішення типовим для Львова.
У верхній частині вулиці Пилипа Орлика місця для паркування не передбачені, адже єдина точка тяжіння тут – лікарня. На її території облаштований великий майданчик для паркування, проте наразі заїзду туди немає.
На перехресті вулиць Пилипа Орлика та Миколайчука планується побудова видовженого автомобільного кільця, через яке буде проїжджати трамвай.
Міська влада повідомляла, що проєктом реконструкції вулиця Орлика передбачено розширення проїзної частини з влаштуванням нового асфальтобетонного покриття з однією смугою для руху в кожному напрямку, влаштування тротуарів та велосипедної інфраструктури (велосмуг та велопереїздів), облаштування паркувальних місць для автомобілів вздовж вулиці, облаштування зупинки громадського транспорту та влаштування сміттєвого майданчика, влаштування підпірної стінки поблизу лікарні. Реконструкція водопровідних та каналізаційних мереж, зовнішнього освітлення та мереж електропостачання. Передбачено висадку 46 дерев і облаштування 104 кишень для паркування. На сьогодні вже облаштовано 48 паркомісць.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті