Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві перша та єдина маршрутка №444, що курсує від Виставкового центру до вулиці Метрологічної, відмовляється від підтримки безготівкового проїзду. Про це написав транспортний експерт Іван Черниш в спільноті «Пасажири Києва».

Маршрут, що обслуговує перевізник «Союз-Авто», відмовляється від підтримки «Київ Цифрового» з 20 липня. Черниш пише, що Дептранс розриває договори з компанією.

«Вибірковість підходу показує те що ринок вчергове в ручному режимі перерозподіляється під конкретних перевізників. Про відкриті конкурсі й взагалі годі казати, останній відбувся більше двох років тому», – вважає експерт.

Наприкінці травня у першій київській маршрутці запровадили безконтактний проїзд.

За словами Черниша, кілька років тому валідатори вже працювали на маршрутці №208 від «Київпастрансу», але сам маршрут був примарним і зараз вже не функціонує. Також в маршруті №250 перевізник «Авен-Єзер» встановлював власну систему безготівкової оплати, яка дозволяла лише оплату банківською карткою.

Крім власне можливості для пасажирів сплатити за проїзд безготівково, з’являється також можливість GPS-диспетчеризації транспорту (валідатори мають вбудований трекер), більш чіткий облік пасажиропотоку з прив’язкою до часу та навіть географічних координат, а також облік пільговиків та повноцінна компенсація за них.

Зараз у Києві певна кількість маршрутів працює без чинних договорів на перевезення. Також рухомий склад великої кількості маршрутів не відповідає договорам. У таких маршрутках буде юридично неможливо встановити валідатори. Ще одна проблема: дохід власника маршруту, зарплата водія та інші витрати — це гроші, отримані з пасажирів за день. Проїзд, оплачений через валідатор, позбавляє водія та власника цих щоденних коштів, тож перевізник муситиме міняти систему взаєморозрахунків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button