Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24967 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Система безготівкової оплати проїзду на маршрутках №444, яка «протрималася» два місяці, насправді була експериментом. Про це повідомив Вечірньому Києву заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.

Перші валідатори у київській маршрутці встановили наприкінці травня. Наприкінці липня перевізник знову перейшов виключно на готівку.

«Підключення рухомого складу автобусного маршруту №444 до автоматизованої системи оплати проїзду проводилось як експеримент, на обладнанні КП “ГІОЦ” в тестовому режимі для збору інформації», — пояснює Кульбако.

13 липня місто розірвало договір із компанією «Союз-Авто» на обслуговування цього маршруту — від вулиці Метрологічної до метро «Звіринецька». Зараз курсує скорочений маршрут 444к, який доїжджає лише до метро «Виставковий центр».

У Дептрансі зазначають, що зараз маршруток у Києві поменшало на третину порівняно з довоєнним роком. Частина маршрутників припинила роботу сама, з іншими ж розірвали договори.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button