Валідатори у маршрутках, які пропрацювали два місяці, й не планували лишати, пояснюють у КМДА
Як виявилося, маршрутки №444 підключили до системи безготівкової оплати лише для експерименту.
Як виявилося, маршрутки №444 підключили до системи безготівкової оплати лише для експерименту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23554 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Система безготівкової оплати проїзду на маршрутках №444, яка «протрималася» два місяці, насправді була експериментом. Про це повідомив Вечірньому Києву заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.
Перші валідатори у київській маршрутці встановили наприкінці травня. Наприкінці липня перевізник знову перейшов виключно на готівку.
«Підключення рухомого складу автобусного маршруту №444 до автоматизованої системи оплати проїзду проводилось як експеримент, на обладнанні КП “ГІОЦ” в тестовому режимі для збору інформації», — пояснює Кульбако.
13 липня місто розірвало договір із компанією «Союз-Авто» на обслуговування цього маршруту — від вулиці Метрологічної до метро «Звіринецька». Зараз курсує скорочений маршрут 444к, який доїжджає лише до метро «Виставковий центр».
У Дептрансі зазначають, що зараз маршруток у Києві поменшало на третину порівняно з довоєнним роком. Частина маршрутників припинила роботу сама, з іншими ж розірвали договори.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті