Валідатори у маршрутках, які пропрацювали два місяці, й не планували лишати, пояснюють у КМДА
Як виявилося, маршрутки №444 підключили до системи безготівкової оплати лише для експерименту.
Як виявилося, маршрутки №444 підключили до системи безготівкової оплати лише для експерименту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Система безготівкової оплати проїзду на маршрутках №444, яка «протрималася» два місяці, насправді була експериментом. Про це повідомив Вечірньому Києву заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.
Перші валідатори у київській маршрутці встановили наприкінці травня. Наприкінці липня перевізник знову перейшов виключно на готівку.
«Підключення рухомого складу автобусного маршруту №444 до автоматизованої системи оплати проїзду проводилось як експеримент, на обладнанні КП “ГІОЦ” в тестовому режимі для збору інформації», — пояснює Кульбако.
13 липня місто розірвало договір із компанією «Союз-Авто» на обслуговування цього маршруту — від вулиці Метрологічної до метро «Звіринецька». Зараз курсує скорочений маршрут 444к, який доїжджає лише до метро «Виставковий центр».
У Дептрансі зазначають, що зараз маршруток у Києві поменшало на третину порівняно з довоєнним роком. Частина маршрутників припинила роботу сама, з іншими ж розірвали договори.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті