Як Львів зробив вулицю Пекарську «для всіх». Фото через два роки після реконструкції
Пекарську та Шімзерів трансформували на «вулицю для всіх», де комфортно почуваються і пішоходи, і велосипедисти, і автомобілісти.
Пекарську та Шімзерів трансформували на «вулицю для всіх», де комфортно почуваються і пішоходи, і велосипедисти, і автомобілісти.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Львівський «Інститут Просторового Розвитку» показав, як виглядають реконструйовані вулиці Пекарська та Шімзерів через два роки. Проєкт був покликаний трансформувати ділянку на «вулицю для всіх», де комфортно почувалися б і пішоходи, і велосипедисти, і автомобілісти.
На магістральній вулиці розташована велика кількість медичних установ, медуніверситет, його навчальні корпуси та гуртожитки і Ботанічний сад. А отже, тут завжди багато пішоходів та приватних авто.
Вздовж Пекарської переважає малоповерхова історична забудова, значна частина якої є архітектурними пам’ятками місцевого значення. Вулиця є частиною велосипедної мережі міста, яка з’єднує Личаківський район з центром міста. Тому, окрім самої велодоріжки, запроєктували ще й 32 велостійки.
Реконструкцію почали у вересні 2020-го, закінчили у вересні 2021-го. Тут вимостили хідники та замінили усі комунікації: каналізацію, водопровід, дві теплотраси, газові мережі і всі під’єднання до будинків, а також облаштували освітлення. Також оновили тротуари для пішоходів, створили окрему доріжку для велосипедистів, паркувальні кишеньки для авто, «освіжили» відпочинкову зону біля медунівеситету, облаштували невеличні громадські простори з лавками та озелененням замість демонтованих МАФів.
Для збереження озеленення, місця для паркування розташували в міждеревному просторі. Для забезпечення естетичного вигляду острівців, що розділяють місця для паркування, застосовано радіальні гранітні бордюри.
Проїзна частина та місця для паркування замощені гранітною бруківкою від демонтажу. Тротуари з великоформатної пиляної гранітної плитки, а технічні зони з пиляно-колотої для візуального та тактильного функціонального зонування тротуарів. Велосипедні доріжки та смуги влаштовані з асфальтобетону.
Бічні заїзди влаштовані в один рівень з тротуаром, а на пішохідних переходах через основну проїзну частину влаштовано пиляну гранітну плитку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті