Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Львівський «Інститут Просторового Розвитку» показав, як виглядають реконструйовані вулиці Пекарська та Шімзерів через два роки. Проєкт був покликаний трансформувати ділянку на «вулицю для всіх», де комфортно почувалися б і пішоходи, і велосипедисти, і автомобілісти.

На магістральній вулиці розташована велика кількість медичних установ, медуніверситет, його навчальні корпуси та гуртожитки і Ботанічний сад. А отже, тут завжди багато пішоходів та приватних авто.

Вздовж Пекарської переважає малоповерхова історична забудова, значна частина якої є архітектурними пам’ятками місцевого значення. Вулиця є частиною велосипедної мережі міста, яка з’єднує Личаківський район з центром міста. Тому, окрім самої велодоріжки, запроєктували ще й 32 велостійки.

Реконструкцію почали у вересні 2020-го, закінчили у вересні 2021-го. Тут вимостили хідники та замінили усі комунікації: каналізацію, водопровід, дві теплотраси, газові мережі і всі під’єднання до будинків, а також облаштували освітлення. Також оновили тротуари для пішоходів, створили окрему доріжку для велосипедистів, паркувальні кишеньки для авто, «освіжили» відпочинкову зону біля медунівеситету, облаштували невеличні громадські простори з лавками та озелененням замість демонтованих МАФів.

Для збереження озеленення, місця для паркування розташували в міждеревному просторі. Для забезпечення естетичного вигляду острівців, що розділяють місця для паркування, застосовано радіальні гранітні бордюри.

Проїзна частина та місця для паркування замощені гранітною бруківкою від демонтажу. Тротуари з великоформатної пиляної гранітної плитки, а технічні зони з пиляно-колотої для візуального та тактильного функціонального зонування тротуарів. Велосипедні доріжки та смуги влаштовані з асфальтобетону.

Бічні заїзди влаштовані в один рівень з тротуаром, а на пішохідних переходах через основну проїзну частину влаштовано пиляну гранітну плитку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button