Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: Олександр Гречко
Біля станції метро «Університет» таки почали облаштовувати дублюючий наземний пішохідний перехід. У 2019 році відповідний проєкт, який зареєстрував киянин Сергій Пасюта, виграв Громадський бюджет.
У Центрі організації дорожнього руху підтвердили «Хмарочосу» початок підготовчих робіт, але поки без погодження патрульної поліції.
«Поки погодження від поліція немає, але ми сподіваємося, що найближчим часом буде. Поки йдуть підготовчі роботи. Після погодження поліції, перехід облаштують за три-чотири дні», – прокоментував Олександр Міщенко.
ЦОДР вже сім разів направляв правоохоронцям схему організації дорожнього руху. Цьогоріч поліція заявила, що втратила документацію, коли готувалася до відбиття наступу росіян на Київ. Паперами, серед яких був проєкт переходу, затикали вікна однієї з адміністративних будівель. Місяць тому стало відомо, що розробників наземного регульованого переходу до станції метро «Університет» просять зробити правильну розмітку та знаки, щоб поліція погодила схему організації дорожнього руху.
Зараз через бульвар Шевченка до метро «Університет» веде підземний перехід, збудований у 1980-х. Реалізацію наземного переходу довгий час зупиняли, зокрема й через супротив патрульної поліції.
Читайте також: Чому наземний перехід кращий за підземний. Результати дослідження
Фото: Олександр Гречко
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті