Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Для сервісних центрів МВС придбають послуги й обладнання, щоб оновити систему зі складання іспитів на отримання посвідчень водіїв. Частину договорів уже підписали, по інших — оголосили тендери, повідомляє проєкт Dozorro TI Ukraine.

Оновлення для складання теорії коштуватимуть щонайменше 22,4 млн гривень. Головний сервісний центр МВС замовив розробку програмного забезпечення, яке фотографуватиме кандидатів під час іспиту, за 2,5 млн гривень у ТОВ «‎Оллі Транс». Ще 3,9 млн гривень заплатять ТОВ «‎Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» за доопрацювання підсистеми, яка буде обробляти ці фото і власне ідентифікувати обличчя. 16 млн гривень витратять на 10 серверів і систему зберігання даних. Переможцем цього тендеру стало ТОВ «Айті-Солюшнс», яке раніше модернізувала систему фіксації порушень на дорозі для МВС за понад 100 млн гривень.

Для підвищення прозорості практичної частини іспитів з водіння вже оголосили тендерів на 11,4 млн гривень. Головний сервісний центр МВС оголосив тендер на розробку програмного забезпечення для обліку практичних іспитів з очікуваною вартістю 3 млн гривень. Техзавдання передбачає, що автомобілі для іспитів обладнають планшетами на Android, а також чотирма камерами. Вони будуть знімати дорогу спереду і ззаду, а також авто зсередини з різних ракурсів. Для реалізації цього задуму також оголосили тендер на 150 комплектів із камерами для відеореєстраторів. Очікувана вартість — 8,4 млн гривень.

У Dozorro вважають, що, ймовірно, це не фінальна сума, адже, як мінімум, ще не оголосили закупівлю планшетів, про які згадується у техзавданні. 

Подібним оновленням передував запуск пілотного проєкту прозорих іспитів у Львівській, Одеській, Вінницькій та Київській областях. Класи для теоретичних іспитів сервісних центрів МВС у цих регіонах планували обладнати камерами та мікрофонами — так, щоб зникли «сліпі зони». А в авто для складання практичної частини камери мали встановити таким чином, щоб знімати руки і ноги кандидата й екзаменатора, а також поставити мікрофони для запису розмов у салоні.

Фото: Jan Baborák/unsplash

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button