На вулиці у Варшаві знесуть чотири пішохідні мости і замінять наземними переходами
Чи можна, за аналогією, зробити доступнішою вулицю Борщагівську в Києві?
Чи можна, за аналогією, зробити доступнішою вулицю Борщагівську в Києві?
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На вулиці Яна ІІІ Собеського у Варшаві прокладають трамвайну колію. Зараз на цій вулиці є чотири надземні пішохідні переходи — мости з ліфтами та сходами. Усіх їх демонтують до кінця року, повідомляють Tramwaje Warszawskie.
Вже цієї п’ятниці почнуть зносити пішохідний міст біля Інституту психіатрії і неврології.
Замість надземного переходу тут облаштують наземний для пішоходів і велосипедистів. Перехід спроєктували таким чином, щоб шлях для пішоходів був найкоротшим.
Вулицею Собеського проходитиме трамвайний маршрут до району Вілянув. Кількість смуг руху зменшать із семи до п’яти. Заразом висадять кількасот дерев.
Депутатка Київради Ксенія Семенова порівнює вулицю Собеського у Варшаві з Борщагівською в Києві. Борщагівська — шестисмугова вулиця, яку розрізає лінія швидкісного трамваю. На ній немає жодного наземного переходу, лише підземні.
Торік компанія Про Мобільність на прохання Семенової дослідила ефект від організації регульованих наземних переходів на території навколо Індустріального мосту.
Модель передбачає створення у дослідженій зоні 13 наземних переходів, із яких п’ять — на Борщагівській. Це може вплинути на швидкість руху трамваю. Зараз його середня швидкість на цій ділянці — 25,6 км/год. Чи впаде вона, залежить від організації пріоритетних фаз світлофору.
За негативного сценарію, середня швидкість трамвая може впасти до 19,2 км/год, що збільшуватиме тривалість рейсу на чотири хвилини. Однак за правильного регулювання наземні переходи та реорганізація руху дозволять зробити вулиці комфортнішими для всіх учасників, включно з автомобілістами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті