Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація реконструкції вулиці з прокладанням трамвайного маршруту

На вулиці Яна ІІІ Собеського у Варшаві прокладають трамвайну колію. Зараз на цій вулиці є чотири надземні пішохідні переходи — мости з ліфтами та сходами. Усіх їх демонтують до кінця року, повідомляють Tramwaje Warszawskie.

Вже цієї п’ятниці почнуть зносити пішохідний міст біля Інституту психіатрії і неврології.

Міст біля Інституту психіатрії і неврології. Зображення з Google Maps

Замість надземного переходу тут облаштують наземний для пішоходів і велосипедистів. Перехід спроєктували таким чином, щоб шлях для пішоходів був найкоротшим.

Один із чотирьох надземних переходів через вулицю Собеського. Зображення з Google Maps

Вулицею Собеського проходитиме трамвайний маршрут до району Вілянув. Кількість смуг руху зменшать із семи до п’яти. Заразом висадять кількасот дерев.

Візуалізація реконструкції вулиці з прокладанням трамвайного маршруту

А як щодо Борщагівської в Києві?

Депутатка Київради Ксенія Семенова порівнює вулицю Собеського у Варшаві з Борщагівською в Києві. Борщагівська — шестисмугова вулиця, яку розрізає лінія швидкісного трамваю. На ній немає жодного наземного переходу, лише підземні.

Торік компанія Про Мобільність на прохання Семенової дослідила ефект від організації регульованих наземних переходів на території навколо Індустріального мосту. 

Вулиця Борщагівська у Києві. Зображення з Google Maps

Модель передбачає створення у дослідженій зоні 13 наземних переходів, із яких п’ять — на Борщагівській. Це може вплинути на швидкість руху трамваю. Зараз його середня швидкість на цій ділянці — 25,6 км/год. Чи впаде вона, залежить від організації пріоритетних фаз світлофору.

За негативного сценарію, середня швидкість трамвая може впасти до 19,2 км/год, що збільшуватиме тривалість рейсу на чотири хвилини. Однак за правильного регулювання наземні переходи та реорганізація руху дозволять зробити вулиці комфортнішими для всіх учасників, включно з автомобілістами.

Схема: Про Мобільність

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button