Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Мер Харкова Терехов та Норман Фостер на зустрічі в Ужгороді

У квітні 2022-го мерія Харкова оголосила, що участь у відбудові міста візьме зірковий архітектор Норман Фостер, лауреат Прітцкерівської премії, засновник Foster + Partners.

Та принаймні від лютого цього року робота з британським бюро призупинилася, й учасники команди кажуть, що Фостер і не мав розробляти генплан, повідомляє Харківський антикорупційний центр

Для співпраці з фондом Фостера сформували команду харківських архітекторів на чолі з Дмитром Фоменком, керівником бюро «Арте». Всі зустрічі проходили онлайн. Ані Фостер, ані архітектори його фонду жодного разу не були в Харкові. Єдина українська зустріч міського голови Ігоря Терехова з Фостером пройшла у грудні в Ужгороді.

Учасниця харківської робочої групи Ольга Клейтман стверджує, що співпрацю над проєктом припинили ще взимку, а робота «може десь і відбувається, але кулуарно».

У грудні фонд Фостера опублікував повідомлення про підсумки роботи з харківською групою під заголовком «Генплан Харкова». Повідомлялося, що архітектори провели понад сто зустрічей.

Фоменко зазначає, що наразі підсумок роботи з Фостером — це чернетка «Стартових положень нової стратегії розвитку Харкова як необхідної частини Генплану».

«Про те, що генплан — це документ, який у принципі не може розробити Фостер, ми знали відпочатку, але все одно час від часу в соцмережах і навіть від міськради ми чуємо, що Фостер робить генплан», — розповідає він. 

Втім, за словами архітектора, фонд Фостера все ж працює над цілком конкретним проєктом — картографічною частиною. «Та, що стосується транспорту, буде цілком пристосована до втілення, бо вони напряму працюють із нашими транспортниками». Зрештою місто має отримати стратегію розвитку, позначену на генплані п’ятьма пілотними проєктами.

Паралельно над новою моделлю розвитку Харкова працюють нішеві ініціативи. Серед них — Платформа урбаністичного розвитку та Відкритий інститут Харкова.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button