Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23554 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Департамент транспортної інфраструктури КМДА увів безпересадковий квиток, але поки лише на чотири трамвайні і один автобусний маршрут. Про це повідомляє об’єднання «Пасажири Києва».

На вулиці Кирилівській від Щекавицької до Подільського трамвайного депо триває ремонт колій, рух трамваїв обмежено. На час ремонту організовано маршрути трамваїв, оплата на яких здійснюється разово, при пересадці повторно оплачувати проїзд не потрібно.

На цей період трамваї курсуватимуть:

  • маршрут № 11-К – «Вул. Йорданська – Подільське ТРЕД»;
  • маршрут № 12-К – «Пуща-Водиця – Подільське ТРЕД»;
  • маршрут № 16-К – «Ст. м. «Героїв Дніпра – Подільське ТРЕД»;
  • маршрут № 19-К – «Площа Тараса Шевченка – Подільське ТРЕД».
  • Для зручності пасажирів також курсують автобуси тимчасового маршруту № 11-ТК «Контрактова площа – вул. Сирецька»:
  • вул. Спаська – вул. Межигірська – вул. Щекавицька – вул. Костянтинівська – вул. Оленівська – вул. Кирилівська – вул. Сирецька – вул. Семена Скляренка – вул. Куренівська – вул. Кирилівська – вул. Щекавицька – вул. Костянтинівська – вул. Спаська.

Чому безпересадковий квиток важливий?

Наразі в громадському транспорті Києва працює система один квиток – одна поїздка на одному виді транспорту. Змінюєте метро на автобус? Знову платите. Треба ще під’їхати на трамваї? Знову платите. Щоб скористатись кількома видами транспорту за одну поїздку і не платити за кожен – треба придбати проїзний, який не робить цю поїздку дешевшою. Проїзний в Києві на місяць – один з найдорожчих в Європі, особливо якщо співставити його із середньою зарплатнею в українській столиці та європейських містах.

Проте у великому місті пасажиру неважливо, скільки видів транспорту йому доведеться змінити, аби дістатись з точки А в точку В. Для нього це все – одна поїздка, одна дія. Тому у великих європейських містах (наприклад, у Варшаві чи Будапешті) діють квитки на певну кількість хвилин, годин, днів тощо. Це створено для зручності пасажира, якому, ймовірно, доведеться змінити метро на автобус чи трамвай, щоб зручно дістатись пункту призначення. Відповідно, пасажир перестає рахувати гроші і робить стільки пересадок, скільки йому потрібно.

Таким чином, система, яка працює в Києві – логічна і зручна для адміністрування КМДА і комунальними підприємствами, але нелогічна і незручна для пасажира, який послугами цих підприємств щодня користується.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button