Дептранс КМДА увів безпересадковий квиток, але лише на декілька маршрутів
Дептранс увів безпересадковий квиток на чотири трамвайні і один автобусний маршрут.
Дептранс увів безпересадковий квиток на чотири трамвайні і один автобусний маршрут.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Департамент транспортної інфраструктури КМДА увів безпересадковий квиток, але поки лише на чотири трамвайні і один автобусний маршрут. Про це повідомляє об’єднання «Пасажири Києва».
На вулиці Кирилівській від Щекавицької до Подільського трамвайного депо триває ремонт колій, рух трамваїв обмежено. На час ремонту організовано маршрути трамваїв, оплата на яких здійснюється разово, при пересадці повторно оплачувати проїзд не потрібно.
На цей період трамваї курсуватимуть:
Наразі в громадському транспорті Києва працює система один квиток – одна поїздка на одному виді транспорту. Змінюєте метро на автобус? Знову платите. Треба ще під’їхати на трамваї? Знову платите. Щоб скористатись кількома видами транспорту за одну поїздку і не платити за кожен – треба придбати проїзний, який не робить цю поїздку дешевшою. Проїзний в Києві на місяць – один з найдорожчих в Європі, особливо якщо співставити його із середньою зарплатнею в українській столиці та європейських містах.
Проте у великому місті пасажиру неважливо, скільки видів транспорту йому доведеться змінити, аби дістатись з точки А в точку В. Для нього це все – одна поїздка, одна дія. Тому у великих європейських містах (наприклад, у Варшаві чи Будапешті) діють квитки на певну кількість хвилин, годин, днів тощо. Це створено для зручності пасажира, якому, ймовірно, доведеться змінити метро на автобус чи трамвай, щоб зручно дістатись пункту призначення. Відповідно, пасажир перестає рахувати гроші і робить стільки пересадок, скільки йому потрібно.
Таким чином, система, яка працює в Києві – логічна і зручна для адміністрування КМДА і комунальними підприємствами, але нелогічна і незручна для пасажира, який послугами цих підприємств щодня користується.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті