Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Усі фото: facebook.com/joshmarks

18 серпня в Тель-Авіві відкрили перший відрізок метрополітену, повідомляє Times of Israel.

24-кілометровий відрізок Червоної лінії сполучає райони агломерації Петах-Тікву з Бат-Ямом. Лінія налічує 34 станції. Передбачається, що вона провозитиме понад 230 тисяч пасажирів на день.

Квиток коштує 5,50 шекелів — це майже 54 гривні. У шабат, тобто з вечора п’ятниці до вечора суботи, метро не працюватиме.

Розмови про будівництво метро в Тель-Авіві точилися ще з 1960-х років, і навіть будувалися деякі станції, втім, ніяк не з’єднані між собою. Справа дещо зрушила у 1997 році, але проєктування постійно гальмувалося через проблеми з фінансуванням. Власне будівництво почалося у 2015 році та призупинялося то через пандемію, то через менеджерську кризу, то через несподівано виявлені проблеми з безпекою.

Таким чином, метро Тель-Авіва будувалося понад чверть століття. Для порівняння, аналогічний проєкт метротраму в Копенгагені реалізували за 10 років.

Таке тривале будівництво вплинуло на бізнеси та вартість житла у районах вздовж лінії. З одного боку, деякі підприємці зазнали збитків, бо ніхто не хоче бути біля будмайданчика. З іншого боку, вартість нерухомості біля станцій метро зросла в і без того дорогому місті.

Загалом, крім червоної передбачається збудувати зелену та пурпурову лінії. Наступну, зелену, планують відкрити до 2028 року, вона частково пролягатиме під землею. 150-кілометрова мережа з усіх трьох ліній і 109 станцій, за проєктом, має запрацювати у 2024-му.

Рейковий транспорт в Ізраїлі загалом розвивався недостатньо, зауважує Bloomberg CityLab. Перший швидкісний поїзд між Єрусалимом і Тель-Авівом запустили лише у 2019 році. 80-90% всіх моторизованих поїздок у двох найбільших містах здійснюється на приватних автомобілях.

«Транспортна інфраструктура Тель-Авівської метрополії застаріла і проєктувалася переважно 80-90 років тому, відповідно до потреб 1950-х років», — зазначає Авішай Полус, професор громадського проєктування в Техніоні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button