Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Усі фото: facebook.com/joshmarks

18 серпня в Тель-Авіві відкрили перший відрізок метрополітену, повідомляє Times of Israel.

24-кілометровий відрізок Червоної лінії сполучає райони агломерації Петах-Тікву з Бат-Ямом. Лінія налічує 34 станції. Передбачається, що вона провозитиме понад 230 тисяч пасажирів на день.

Квиток коштує 5,50 шекелів — це майже 54 гривні. У шабат, тобто з вечора п’ятниці до вечора суботи, метро не працюватиме.

Розмови про будівництво метро в Тель-Авіві точилися ще з 1960-х років, і навіть будувалися деякі станції, втім, ніяк не з’єднані між собою. Справа дещо зрушила у 1997 році, але проєктування постійно гальмувалося через проблеми з фінансуванням. Власне будівництво почалося у 2015 році та призупинялося то через пандемію, то через менеджерську кризу, то через несподівано виявлені проблеми з безпекою.

Таким чином, метро Тель-Авіва будувалося понад чверть століття. Для порівняння, аналогічний проєкт метротраму в Копенгагені реалізували за 10 років.

Таке тривале будівництво вплинуло на бізнеси та вартість житла у районах вздовж лінії. З одного боку, деякі підприємці зазнали збитків, бо ніхто не хоче бути біля будмайданчика. З іншого боку, вартість нерухомості біля станцій метро зросла в і без того дорогому місті.

Загалом, крім червоної передбачається збудувати зелену та пурпурову лінії. Наступну, зелену, планують відкрити до 2028 року, вона частково пролягатиме під землею. 150-кілометрова мережа з усіх трьох ліній і 109 станцій, за проєктом, має запрацювати у 2024-му.

Рейковий транспорт в Ізраїлі загалом розвивався недостатньо, зауважує Bloomberg CityLab. Перший швидкісний поїзд між Єрусалимом і Тель-Авівом запустили лише у 2019 році. 80-90% всіх моторизованих поїздок у двох найбільших містах здійснюється на приватних автомобілях.

«Транспортна інфраструктура Тель-Авівської метрополії застаріла і проєктувалася переважно 80-90 років тому, відповідно до потреб 1950-х років», — зазначає Авішай Полус, професор громадського проєктування в Техніоні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button