В одному з найдорожчих міст світу відкрили першу лінію метро (фото)
У шабат, тобто з вечора п’ятниці до вечора суботи, метро не працюватиме.
У шабат, тобто з вечора п’ятниці до вечора суботи, метро не працюватиме.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
18 серпня в Тель-Авіві відкрили перший відрізок метрополітену, повідомляє Times of Israel.
24-кілометровий відрізок Червоної лінії сполучає райони агломерації Петах-Тікву з Бат-Ямом. Лінія налічує 34 станції. Передбачається, що вона провозитиме понад 230 тисяч пасажирів на день.
Квиток коштує 5,50 шекелів — це майже 54 гривні. У шабат, тобто з вечора п’ятниці до вечора суботи, метро не працюватиме.
Розмови про будівництво метро в Тель-Авіві точилися ще з 1960-х років, і навіть будувалися деякі станції, втім, ніяк не з’єднані між собою. Справа дещо зрушила у 1997 році, але проєктування постійно гальмувалося через проблеми з фінансуванням. Власне будівництво почалося у 2015 році та призупинялося то через пандемію, то через менеджерську кризу, то через несподівано виявлені проблеми з безпекою.
Таким чином, метро Тель-Авіва будувалося понад чверть століття. Для порівняння, аналогічний проєкт метротраму в Копенгагені реалізували за 10 років.
Таке тривале будівництво вплинуло на бізнеси та вартість житла у районах вздовж лінії. З одного боку, деякі підприємці зазнали збитків, бо ніхто не хоче бути біля будмайданчика. З іншого боку, вартість нерухомості біля станцій метро зросла в і без того дорогому місті.
Загалом, крім червоної передбачається збудувати зелену та пурпурову лінії. Наступну, зелену, планують відкрити до 2028 року, вона частково пролягатиме під землею. 150-кілометрова мережа з усіх трьох ліній і 109 станцій, за проєктом, має запрацювати у 2024-му.
Рейковий транспорт в Ізраїлі загалом розвивався недостатньо, зауважує Bloomberg CityLab. Перший швидкісний поїзд між Єрусалимом і Тель-Авівом запустили лише у 2019 році. 80-90% всіх моторизованих поїздок у двох найбільших містах здійснюється на приватних автомобілях.
«Транспортна інфраструктура Тель-Авівської метрополії застаріла і проєктувалася переважно 80-90 років тому, відповідно до потреб 1950-х років», — зазначає Авішай Полус, професор громадського проєктування в Техніоні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті