Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У розпал пандемії коронавірусу в Копенгагені 28 березня відкрили нову лінію метрополітену, повідомляє Railway Gazette.

Відрізок лінії M4 завдовжки 2,2 кілометра з двома новими станціями має поліпшити сполучення з районом Нордхавн, який активно розвивається. Очікують, що до 2050 року в районі проживатимуть 40 тисяч людей, і ще стільки ж їздитимуть сюди на роботу.

Через карантин відкриття відбулося без перерізання стрічок, промов та й без пасажирів. Наразі метро в Копенгагені працює, але муніципалітет просить не здійснювати поїздок без нагальної потреби. Через інші обмежувальні заходи значна кількість пасажирів сама припинила користуватися метро та іншим громадським транспортом.

«Сталося не так, як ми уявляли. Просто пустили поїзди новою секцією, та й усе», – прокоментував Генрік Олсен, представник компанії-оператора копенгагенського метрополітену Metroselskabet.

Урочисте відкриття, однак, сподіваються провести 14 квітня, коли має завершитися карантин.

Парламент Данії погодив будівництво лінії M4 у 2012-му. Нова секція коштувала 310 мільйонів євро. До 2024 року планують відкрити ще п’ять станцій лінії.

Нагадаємо, у Варшаві, Парижі й Мадриді зменшили кількість випусків потягів у метрополітені вже після падіння пасажиропотоку. Натомість у Лондоні певний час спостерігалася тиснява у метро попри заклики ним не користуватися. У Києві метрополітен повністю принив роботу 17 березня.

Нова станція. Фото: Metroselskabet

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button