Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 26194 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Контекстна реклама (Гугл реклама, PPC) – незамінний інструмент маркетингу для бізнесу, якому потрібне швидке зростання продажів та впізнаваності. Вона дозволяє просувати товари й послуги навіть за умови обмеженого бюджету, а також підходить більшості бізнесів, від інтернет-магазинів до освітніх проєктів.

Як працює контекстна реклама

Існує два типи PPC-реклами, у кожного з них є свої особливості й переваги.

Пошукова реклама – оголошення показується у відповідь на запит користувача на перших рядках пошукової видачі, тобто його бачать користувачі, які вже мають намір придбати товар або замовити послугу. Тому пошукова реклама забезпечує швидке зростання продажів, а також сприяє популярності бренду.

Медійна реклама – банери з текстом, зображенням або анімацією, орієнтовані на людей з певними інтересами. Вони розміщуються на партнерських вебсайтах з відповідною тематикою. Така реклама дозволяє зацікавити продуктом потенційних клієнтів, які не знали про його існування.

Переваги контекстної реклами:

  1. Оплата за перехід на сайт, а не кількість показів.
  2. Показ оголошень цільовій або потенційно цільовій аудиторії.
  3. Гнучкі налаштування оголошень.
  4. Вартість кліка визначається рекламодавцем.

Важливий нюанс: на верхніх рекламних позиціях з’являється той рекламодавець, який платить більше.

Оцінка ефективності контекстної реклами

Ключовий показник ефективності реклами – кількість конверсій. Залежно від особливостей бізнесу та цілей кампанії це можуть бути такі цільові дії:

  • перехід на сайт;
  • додавання товару до кошика;
  • замовлення товару чи послуги;
  • здійснення дзвінка на сайті;
  • заповнення форми тощо.

Але навіть за умови коректного налаштування Google реклами конверсій може не бути, якщо сайт незручний, з погано продуманою структурою, дизайном або ж з технічними помилками, які не дозволяють користувачеві здійснити покупку.

Створення й налаштування рекламних оголошень контекстної реклами вимагає чимало часу та навичок, тому краще довірити це спеціалістам.

Якщо вам потрібно запустити Google рекламу, зверніться в digital-агентство Ланет CLICK. Фахівці агентства мають досвід роботи з різними нішами бізнесу, а також чимало успішних кейсів з контекстної реклами. Окрім цього, маркетингове агентство пропонує весь спектр послуг з просування в інтернеті: SEO, SMM, таргетовану рекламу та багато іншого.

Щоб дізнатися вартість послуг, звертайтеся до менеджера Ланет CLICK:

+38 (044) 225-19-00

[email protected]

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button