Лондон зробив платним в’їзд у місто для старих автомобілів
Водії транспортних засобів, які не відповідають вимогам, платитимуть 15,7 долара за в’їзд у місто.
Водії транспортних засобів, які не відповідають вимогам, платитимуть 15,7 долара за в’їзд у місто.
Фото: unsplash /jkmills
Мер Лондона Садік Хан розширив міську зону наднизьких викидів (ULEZ) на всі 32 райони, пише видання Cities Today. У результаті водії транспортних засобів, які не відповідають вимогам, платитимуть 15,7 долара за в’їзд. Штраф за несплату складає 229 доларів.
«Це знаковий день для нашого міста, який призведе до зеленішого та здоровішого Лондона для всіх. Рішення про розширення на весь Лондон було важким, але необхідним для порятунку життів та для запобігання проблемам зі здоров’ям», — коментує мер.
Очікується, що дане рішення призведе до досягнення цілі по якості повітря на 184 роки раніше, ніж прогнозували експерти.
Однак розширення зони викликало суперечки та протести деяких мешканців. Із семи місцевих органів влади, що межують з Лондоном, лише один погодився встановити дорожні знаки-попередження про в’їзд у зону наднизьких викидів.
У 2019 році ULEZ спочатку запустили у зоні стягнення плати за затори в центральній частині Лондона, а вперше розширили в жовтні 2021.
Платний в’їзд зробили для дизельних автомобілів та фургонів, які не відповідають стандарту Євро-6 (зазвичай куплені новими до 2015 року), а також бензинових автомобілів та фургонів, які не відповідають стандарту Євро-4 або вище (придбані до 2006 року).
За даними мерії, лише одна з десяти машин, що їздять околицями Лондона, не відповідає вимогам, хоча це заперечують критики. За їхньою інформацією, це понад 690 тисяч автомобілів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті