Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 27466 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мер Києва Віталій Кличко підтримав петицію містян з вимогою зобов’язати «Київпастранс» влітку вмикати кондиціонери в громадському транспорті.

У його відповіді йдеться, що наявність систем кондиціонування з 2015 року є однією з обов’язкових технічних вимог до громадського транспорту, який закуповує місто. До кінця 2023 року планують придбати вісім нових одиниць громадського транспорту, обладнаних кондиціонерами.

Наразі з 1141 одиниці рухомого складу, який працює на маршрутах, кондиціонери мають лише 499. Це 69 тролейбусів, 107 трамваїв і 323 автобуси. Водночас кондиціонери не передбачені в 642 одиницях траснпорту. Лише 20 автобусів, які столиця отримала від іноземних партнерів, мають системи кондиціонування, натомість у 45 – таких систем немає.

Читайте також: Найспекотніші райони Києва: Позняки, Осокорки, ДВРЗ

За словами Кличка, відтепер влітку кондиціонери в транспорті вмикатимуть за умови, якщо температура повітря сягає понад 24 градуси за Цельсієм. «Київпастранс» проводить відповідні інструктажі з водіями, запевняє мер. У разі виявлення порушень водіїв і відповідальних посадових осіб «Київпастрансу» притягуватимуть до дисциплінарної відповідальності.

Під час вимірювання температури в салоні тролейбуса в 2019 році термометр показав 43 градуси. У кабіні водія термометр показував ще більше – 53 градуси.

Фото: Хмарочос

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button