Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26767 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мер Києва Віталій Кличко підтримав петицію містян з вимогою зобов’язати «Київпастранс» влітку вмикати кондиціонери в громадському транспорті.

У його відповіді йдеться, що наявність систем кондиціонування з 2015 року є однією з обов’язкових технічних вимог до громадського транспорту, який закуповує місто. До кінця 2023 року планують придбати вісім нових одиниць громадського транспорту, обладнаних кондиціонерами.

Наразі з 1141 одиниці рухомого складу, який працює на маршрутах, кондиціонери мають лише 499. Це 69 тролейбусів, 107 трамваїв і 323 автобуси. Водночас кондиціонери не передбачені в 642 одиницях траснпорту. Лише 20 автобусів, які столиця отримала від іноземних партнерів, мають системи кондиціонування, натомість у 45 – таких систем немає.

Читайте також: Найспекотніші райони Києва: Позняки, Осокорки, ДВРЗ

За словами Кличка, відтепер влітку кондиціонери в транспорті вмикатимуть за умови, якщо температура повітря сягає понад 24 градуси за Цельсієм. «Київпастранс» проводить відповідні інструктажі з водіями, запевняє мер. У разі виявлення порушень водіїв і відповідальних посадових осіб «Київпастрансу» притягуватимуть до дисциплінарної відповідальності.

Під час вимірювання температури в салоні тролейбуса в 2019 році термометр показав 43 градуси. У кабіні водія термометр показував ще більше – 53 градуси.

Фото: Хмарочос

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button