Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Франція запустить квиток на громадський транспорт за 49 євро, який передбачає необмежену кількість поїздок регіональними і міжміськими поїздами. Про це повідомляє Euronews.

За словами міністра транспорту Клемана Бона, мешканці Франції незалежно від їхнього віку зможуть придбати проїзний на необмежену кількість поїздок за фіксованою ціною. Очікується, що проїзний також дасть право на проїзд автобусами, метро та трамваями, але деталі ще не визначили.

«Ідеальний варіант – мати щось схоже на те, що є у Німеччини та інших європейських країнах, щоб заохочувати до використання поїздів для мандрівок», – зазначив він.

Запуск проїзного планується наступного літа. Потяги TER сполучають місцеві пункти призначення в регіонах Франції та обслуговують близько 1,1 млн пасажирів на день. Серед популярних маршрутів – Бордо-Аркашон (коштує близько 15 євро) і Марсель-Тулон (17 євро).

Intercity курсують між французькими містами й обслуговують маршрути на більші відстані, ніж поїзди TER. Серед популярних маршрутів – Париж-Тулуза та Бордо-Ніцца. Якщо бронювати квиток на потяг Париж-Тулуза у той самий день, то він обійдеться у 94 євро – майже вдвічі дорожче очікуваної ціни за проїзний на місяць.

Проїзний в Німеччині, з яким можна необмежено користуватись проїздом на залізничному транспорті за 49 євро на місяць, влада назвала найбільшою реформою громадського транспорту в історії країни. Вже понад три мільйони німців придбали квиток з моменту його запуску.

Фото: unsplash/bastien_nvs

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button