Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash/kate_tepla

Під час форуму Kharkiv: Restart, який відбувся у Києві 19 вересня, обговорили пілотні проєкти відновлення Харкова, майбутню реконструкцію Лопанської набережної, оновлення громадського транспорту. Про це повідомила пресслужба міськради.

За словами голови наглядової ради Урядового офісу з залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Давида Арахамії, у Харків можуть інвестувати три категорії інвесторів. Перший — держава, яка відіграватиме вирішальну роль, другий — це приватні інвестори, третій — іноземці.

На форумі презентували ідею реконструкції простору Лопанської набережної та створення «Наукового парку» — це розробка інноваційного мікрорайону змішаного використання, реконструкція Привокзальної площі та створення зеленої зони в Журавлівському гідропарку.

Також планується створити на території вокзалу «Левада» сучасний транспортний хаб та торгово-розважальний культурний центр, а також мікрорайон на Олексіївці з новим житлом, офісами та об’єктами соціальної сфери.

«Ми створюємо нову екосистему міста. Залучаємо кредитні ресурси Європейського інвестиційного банку і Європейського банку реконструкції та розвитку. Багато проєктів стосуються транспортної інфраструктури. Наприклад, створення служби муніципального таксі на електромобілях. Також плануємо розвивати «зелену» енергетику», — сказав міський голова Ігор Терехов.

Міськрада планує придбати рухомий склад для метрополітену, електробуси, тролейбуси та трамваї, перемовини провели з ТОВ «Шкода транспортейшн Україна».

У розробці концепції Генплану Харкова взяли участь понад 800 людей, його розробляють спільно з фондом британського архітектора Нормана Фостера. Під час форуму розповіли про п’ять пілотних проєктів відбудови, зокрема, будівництво енергоефективних багатоквартирних будинків. Для цього розглядається можливість запуску в Харкові виробництва модульних конструкцій.

Читайте також: Чи справді Норман Фостер працює над генпланом Харкова?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button