Архітектори пропонують перетворити ще одну вулицю в центрі Львова на пішохідну променаду
Зараз на вулиці дуже нераціонально використано простір через смуги між трамвайними коліями.
Зараз на вулиці дуже нераціонально використано простір через смуги між трамвайними коліями.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Частину вулиці Дорошенка у центрі Львова краще зробити пішохідною, вважають учасники воркшопу «Коперника — Дорошенка — Січових Стрільців», який проходив на Європейському тижні мобільності, повідомляє Tvoemisto.tv.
Архітектори та транспортники, які розробили сценарій пішоходизації, вважають, що на вулиці Дорошенка дуже нераціонально використано простір через смуги між трамвайними коліями. Тротуари завузькі при жвавому пішохідному та транспортному потоках.
Вулиця також візуально засмічена огорожами, вивісками та електричними кабелями. Немає місць для підвезення і розвантаження товарів біля магазинів, через що часто утворюються затори. Бракує освітлення.
На відміну від сусідніх вулиць Січових Стрільців і Коперника, на Дорошенка багато саме магазинів, тож автори взяли за основу ідею центральної крамарської променади.
«Пропонуємо перетворити цю ділянку вулиці на трамвайно-пішохідну з обмеженням автомобільного руху, створенням однорівневих тротуарів і проїжджої частини, де був би критично зменшений автотрафік, а натомість курсував громадський транспорт і був активний велорух», — пояснює співавторка концепції Христина Чорноус.
Простір пропонують поділити на функціональні зони, замощені природним матеріалом, а проїжджу частину відділити від пішохідного руху водовідвідними жолобами без бордюрів, щоби зробити простір інклюзивним.
Велорух пропонують влаштувати зі смугами для громадського транспорту і трамвайною колією.
Павільйони для очікування громадського транспорту пропонують зсунути вглиб лінії забудови. Зупинки можна підняти на 25 сантиметрів, підвищивши інклюзивність.
Внутрішні двори інтегрують у публічний простір. Через пасаж «Плазма» вулицю Дорошнка з’єднають із Банківською та проспектом Свободи.
Загалом на Європейському тижні мобільності у Львові напрацювали концепції трьох пішохідних вулиць — Дорошенка, Коперника і Січових Стрільців.
У п’ятницю, 22 вересня, ділянку вулиці Січових Стрільців у центрі Львова на один день зробили пішохідною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті