Житній ринок намагається позбутися німецького бізнесмена. За ревіталізацію простору взявся Клопотенко
За словами представників ринку, орендар не лише не почав ремонт, але й не платив вчасно орендну плату.
За словами представників ринку, орендар не лише не почав ремонт, але й не платив вчасно орендну плату.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КМДА намагається через суд розірвати договір оренди приміщень Житнього ринку з німецьким бізнесменом, повідомляє Віталій Селик із Ради з урбаністики Києва.
У квітні 2022 року тендер на оренду виграла компанія «Танджерін», пов’язана з Tarantino Family, яку, своєю чергою, придбав підприємець Флоріан Болен. Він зобов’язався виконати капітальний ремонт Житнього ринку. В його планах було створити фудкорт і пивний паб на другому поверсі.
Однак, за словами представників ринку, Болен не лише не почав ремонт, але й не платив вчасно орендну плату. Житній ринок розраховував на ці гроші, аби провести принаймні найнагальніші роботи, повідомляє БЖ.
У липні Антимонопольний комітет порушив справу щодо торішнього тендеру на оренду Житнього: підозрюють, що його учасники змовилися між собою.
Ресторатор і шефкухар Євген Клопотенко виступив ініціатором розроблення стратегії розвитку Житнього ринку. Вчора, третього жовтня, він запросив на бранч на ринку кількадесят подолян — художників, урбаністів, активістів, бізнесменів. На зустрічі також були присутні представники КМДА, гендиректор ВДНГ, заступник директор та головний інженер Житнього ринку.
Учасники дикусії вважають, що ринок має бути місцем продажу передусім сезонних і локальних продуктів, не перетворитися на ТРЦ, а будівля повинна зберегтися архітектурно як модерністська пам’ятка.
Клопотенко бачить свою роль як медіатора і готовий шукати спонсорів капремонту будівлі. Його план — зібрати всі озвучені ідеї в документі та презентувати муніципалітету як візію розвитку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті