Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: kyivcity.gov.ua

Сьогодні, девʼятого жовтня, Рада оборони Києва розглянула звернення Постійної комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Київської міської ради щодо чергової електронної петиції про відновлення руху наземного транспорту під час тривог.

Це вже сьома петиція з цього питання, яку міська влада відхилила. Наразі на сайті petition.kyivcity.gov.ua зареєстрована ще одна петиція з проханням припинити зупинку громадського транспорту під час повітряної тривоги, до завершення збору підписів залишилось сім днів.

Рішення Ради оборони Києва зупиняти наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги набрало чинності першого серпня 2022 року. Вже третього серпня того ж року на сайті Київради зʼявилась перша петиція щодо скасування цього рішення. Ця та всі наступні петиції з цього приводу були відхилені.

22 травня 2023 року Рада оборони Києва оновила правила руху наземного громадського транспорту під час оголошення повітряної тривоги. Якщо раніше водії могли висадити пасажирів «у безпечному місці» на будь-якій ділянці маршруту, то тепер вони були зобовʼязані підвозити пасажирів до найближчого укриття.

Міська влада продовжує відхиляти всі петиції з цього приводу і мотивує своє рішення заходами безпеки. Натомість кияни вже не вперше висловлюються щодо недоцільності таких заходів. Одними з аргументів є неефективність, фінансова недоцільність такого рішення та лобіювання міською владою інтересів приватних перевізників.

Наприклад, транспортний експерт «Пасажирів Києва» Олександр Гречко вважає, «що влада ухвалила рішення зупиняти комунальний транспорт під час тривог, бо вартість проїзду в маршрутках подорожчала, а в комунальному – ні. А людям же треба їздити на роботи чи навчання, от вони й пересідають на маршрутки, таксі чи власні автомобілі».

Як заявив на брифінгу 21 квітня цього року директор департаменту муніципальної безпеки КМДА Роман Ткачук, поліція має зупиняти маршрутки, які продовжують рух під час повітряних тривог. Попри це, приватні перевізники активно продовжують рух під час повітряних тривог.

Більшість обласних центрів України не мають обмежень щодо руху наземного громадського транспорту під час повітряних тривог або вже скасували їх.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button