У Львові затвердили нові правила для самокатів. Що це означає?
У Львівській міськраді повідомили про підписання відповідного меморандуму з Bolt, eWings та Bike Now.
У Львівській міськраді повідомили про підписання відповідного меморандуму з Bolt, eWings та Bike Now.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
10 жовтня виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив Меморандум про співпрацю між містом та операторами прокату електросамокатів Bolt, eWings та Bike Now. Це зроблено для того, аби сприяти розвитку екологічних засобів пересування, підвищити безпеку та комфорт усіх учасників дорожнього руху та покращити рівень культури використання електросамокатів.
Відтепер компанії Bolt, eWings та Bike Now мають встановити на самокатах обмеження швидкості до 20 км/год. А в окремих місцях – парках, скверах та пішохідних зонах – їхня швидкість не має перевищувати 15 км/год. У цих зонах також буде заборонено паркувати самокати.
У документі також визначено окремі місця для ранкового старту електросамокатів: це 79 локацій в центральній частині міста та в районі залізничного вокзалу. Ці місця повинні бути спеціально позначені, а компанії, що здають в оренду самокати, повинні будуть сплачувати кошти до міського бюджету за використання зазначених локацій.
Також оператори прокату повинні забезпечити належний технічний стан електросамокатів: вони мають бути обладнані активним білим світлом спереду, червоним світлом ззаду та сигналом «СТОП», а також світловідбивними елементами на корпусі. Міська влада рекомендує операторам закріпити за кожним з електросамокатів унікальний ідентифікаційний номер та обладнати кожен із них спідометром.
А ще операторам рекомендують страхувати кожного учасника на суму від 100 тис. грн на випадок травм при використанні самоката.
Львівська міська рада зі свого боку зобовʼязалась розвивати міську веломережу, облаштувати паркомісця для електросамокатів, інформувати операторів прокату про перекриття вулиць, щоб вони могли повідомити про це користувачів сервісу, а також повідомляти про порушення, вчинені користувачами самокатів.
У березні президент підписав закон №8172, який визнав електросамокати та інший легкий електротранспорт транспортними засобами. На відміну від інших транспортних засобів, закон не зобовʼязує власників електросамокатів їх реєструвати, отримувати реєстраційний номерний знак чи отримувати посвідчення водія для керування таким транспортом. Попри прийняття закону у ПДР досі немає визначення, що таке електросамокат.
Оскільки тепер електросамокати підпадають під визначення «транспортний засіб», їм заборонено їздити тротуарами та пішохідними доріжками. На жаль, у ПДР досі немає визначення, що таке електросамокат, тож для повного врегулювання використання електросамокатів законодавцю доведеться внести зміни й до Правил дорожнього руху.
Нагадаємо, у Парижі з першого вересня діє заборона на орендовані електросамокати. А в передмісті Брюсселя відмовляються пускати електросамокати через ДТП.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті