Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: журнал «Харків – ідеальне місто майбутнього»

19 вересня у Харкові відбувся інвестиційний форум «Kharkiv: Restart», на якому презентували генеральний план міста та сім проєктів відновлення. Генеральний план розроблений Харківською міськрадою спільно з фондом британського архітектора Нормана Фостера.

«Хмарочос» розповідає про презентовані проєкти та їх особливості.

Лопанська набережна

Скріншот з відео «Харків Новини»/YouTube

«Лопанська набережна – це відкритий простір для відпочинку та творчості. Це готовий проєкт для реалізації», – розповів міський голова Ігор Терехов.

Проєктом реконструкції закладено реновацію кам’яної набережної р. Лопань та створення нової зеленої променади довжиною близько 450 м. Під час реконструкції планують збудувати новий пішохідний міст, нову будівлю Артгалереї та встановити скульптурну композицію

Проєкт передбачає можливість відпочивати біля води, куштувати кухню в місцевих кафе та познайомитись з художнім і театральним життям
міста.

Строки будівництва – від 12 до 24 місяців.

Приміський вокзал «Левада»

Фото: журнал «Харків – ідеальне місто майбутнього»

Приміський вокзал «Левада» поєднає у собі функції транспортного хабу, торговельно-розважального та культурного центрів. У ньому розташуються офіси, магазини, кафе, ресторанами, галереї та студії.

На вокзалі облаштують систему зелених покрівель, які виступатимуть зонами для прогулянок і відпочинку. Вони також захищатимуть будівлі від перегріву та будуть додатковими засобами збору надлишкової дощової води.

Строки будівництва – від пʼяти до семи років.

Новий мікрорайон «Олексіївка City»

Скріншот з відео «Харків Новини»/YouTube

Проєкт «Олексіївка city» – це перший та найбільший у Харкові житловий квартал, який проєктується за концепцією «Місто в місті». Він врахує всі потреби у сферах навчання, роботи та відпочинку.

Новий мікрорайон складатиметься з 16 житлових кварталів, для яких запроєктовано 3 дитячі садки, школа, стадіон, офісні та торгові приміщення, підземні паркінги та наземні автостоянки. Всі квартали будуть поєднані розвиненою велосипедно-пішохідною інфраструктурою.

Строки будівництва – від пʼяти до десяти років.

Науковий парк

Скріншот з відео «Харків Новини»/YouTube

Проєкт «Науковий парк» – це будівництво інноваційного мікрорайону змішаного використання. Ринок Барабашова та прилеглі річкові території будуть перетворені на мікрорайон, призначений для просування наукових і технологічних інновацій. Цей проєкт поєднає інноваційний потенціал наукових парків із найсучаснішими підходами до створення мікрорайонів.

ТРЦ біля Центрального вокзалу

Скріншот з відео «Харків Новини»/YouTube

Новий ТРЦ біля Центрального залізничного вокзалу передбачає створення торговельного центру з дворівневим підземним паркінгом, який зʼєднають з будівлею вокзалу. Під час реконструкції привокзальної площі планують прибрати наявну автостоянку.

Територія, засіяна хаотично розташованими МАФами, буде перетворена на повноцінний громадський простір з розвиненою пішохідною та велосипедною інфраструктурою.

Строки будівництва – від чотирьох до шести років.

Муніципальне е-таксі

Скріншот з відео «Харків Новини»/YouTube

Проєкт розвитку муніципального «е-таксі» – це створення служби муніципального таксі на електромобілях. Проєкт пропонує закупівлю 500 електромобілів та облаштування 54 зарядних станцій. Орієнтовний обсяг інвестицій – $21,63 млн.

Строк окупності – два роки.

Смарт сіті

Реалізація проєкту «Смарт сіті» передбачає побудову мікрорайону з автоматизацією повсякденної діяльності. Це підвищить комфорт та безпеку жителів.

Орієнтовний обсяг інвестицій – $22,1 млн.

Нагадаємо, план відновлення України за кошти ЄС передбачає дуже малу суму на розвиток громадський транспорт.

Коментарі:

    KGB :

    Хай спершу всю кацапню звідти виженуть і язик кацапський забудуть,а тоді вже відбудовують.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button