Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23585 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Київ поки не планує запроваджувати у громадському транспорті пересадковий квиток на 90 хвилин. Про це йдеться у відповіді заступника голови КМДА Петра Оленича на петицію.

У багатьох містах Європи разовий квиток дозволяє без додаткової плати пересідати на інший транспорт протягом вказаного часу — це може бути 20, 60, 90 хвилин тощо. Наприклад, у Бухаресті будь-який разовий квиток діє протягом 90 хвилин і дає можливість робити протягом цього часу необежену кількість пересадок на наземному транспорті (у метро діє окрема система оплати).

У лютому цього року кияни зареєстрували петицію з проханням запровадити разовий 90-хвилинний квиток, який дозволяв би робити безкоштовні пересадки, вартістю вісім гривень.

Попередньо Київрада схвалила ідею. Керівник Дептрансу Руслан Кандибор, однак запропонував переглянути вартість такого квитка.

Тепер у КМДА заявляють, що запустити 90-хвилинний квиток у той час, як громадський транспорт зупиняється на час оголошення повітряної тривоги, — технічно неможливо. Дія пересадкового квитка мала би продовжуватися з вирахуванням часу тривоги, але це вимагає дорогих змін програмного забезечення.

Кияни підписали шість петицій проти зупинки транспорту під час тривог, всі їх було відхилено.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button