Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

9 листопада урочисто відкрили оновлену автостанцію «Дачна», що біля метро «Житомирська» на виїзді з Києва.

На оновленій автостанції оновили інтерʼєр та екстерʼєр, облаштували в приміщенні кавʼярню та оновили туалети. Також до автостанції запустили безкоштовний шатл від метро «Житомирська», повідомив народний депутат Володимир Крейденко.

Первісний вигляд автостанції
Первісний інтерʼєр автостанції

Під час реконструкції фасад будівлі, раніше викладений плиткою, обшили вагонкою, а вікна заклеїли непрозорими банерами. Навісний дах автостанції, який захищав пасажирів від дощу та снігу, також прибрали. У ході реконструкції асфальтне покриття не оновлювали. В оновленій автостанції зі старих елементів інтерʼєру залишили оригінальні червоні сидіння для очікування.

«Зовнішній дизайн, звичайно, на любителя. Любителя стилю незаконних казино, МАФів чи АТБ», – прокоментували у спільноті «Пасажири Києва».

Однією зі значних проблем автостанції була вбиральня – вона була старою та в занедбаному стані. Нові ж вбиральні мають повноцінні кабінки, у тому числі, для людей з обмеженими можливостями, а також є кімната батьків та дитини.

Відео: Марія Демченко
Фото: Наталия Потапчук/Facebook

У 2020 інвестор, компанія «Бастіон-Груп», придбав 99,9% акцій «Київпассервісу» і став власником «Дачної» та ще 13 автостанцій у Києві та області.

Нагадаємо, «Київпастранс» пояснив, що зробив зі 105 автобусами, подарованими європейськими містами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button