Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ville de Paris

Ось так виглядала паризька вулиця Ріволі торік одного недільного ранку:

https://twitter.com/Khayat_Fouad/status/1492532798263115781

Цю жваву автомагістраль у центрі столиці Франції закрили для автомобільного трафіку під час карантину й так і залишили переважно велопішохідною, натомість виділивши для автівок лише дві смуги збоку.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

У цього рішення є як прихильники, які аплодують витісненню автомобілів з вулиць Парижа, так і критики, котрі показують фото порожньої магістралі та заторів на прилеглих вулицях:

Вулиця Ріволі, вечір суботи, лютий 2022 року. Фото: twitter.com/ralifromparis

Зараз найзавантаженішими веломаршрутами, за даними мерії Парижа, є доріжка на Севастопольському бульварі, потім власне Ріволі, яка примикає до нього, і бульвар Мажента.

Ру де Сент-Флорентен. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris

На цьому відео можна побачити кількість велосипедистів на Севастопольському бульварі та почути, як сваряться інші велосипедисти, яким затісно в такому трафіку, та пішоходи, які не можуть перетнути велорожіку — вона ще й двостороння, тобто дивитися треба одночасно в обидва боки.

Мерка Анн Ідальго пообіцяла зробити Париж 100-відсотково велосипедним до 2026 року — тобто забезпечити наявність веломаршрутів скрізь, аби місто можна було перетнути в будь-який бік на двох колесах.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

На розвиток велоінфраструктури, передбачений планом на 2021-2026 роки, витратять загалом 250 мільйонів євро.

Вулиця Ріволі. Фото: Ville de Paris

Ідальго вважає, що місту вже є чим похвалитися: до пандемії 5% поїздок здіснювалося на велосипеді, а зараз — уже цілих 7%.

Ось ще декілька прикладів нових велодоріжок і велосмуг, які останнім часом облаштували в Парижі:

Авеню де Сент-Уан. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris
Авеню де Кліші. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris
Авеню д’Іврі. Фото: Clément Dorval / Ville de Paris

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button