Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Норберт К. Іван

Мережа супермаркетів «Сільпо» запускає культурно-просвітницький проєкт «Різдзвоники», у рамках якого українців запрошують виконати пісня «Щедрик» Миколи Леонтовича. На меті проєкту – вшанувати традиції святкування Різдва в Україні та розповісти про історію свята.

Щоб взяти участь, запишіть, як ви співаєте «Щедрик» та надішліть у чат-бот. Після запису сотні голосів обʼєднають у єдину аудіоверсію пісні, відеокліп та спробують встановити співочий рекорд в Україні.

Напередодні Різдва щедрівка пролунає на «Радіо Сільпо», яке працює зокрема у супермаркетах мережі.

У рамках проєкту також створили книгу «Вул. Різдвяна, 24», у якій розповідають, чому люди чекають на сходження першої зорі, звідки до нас прибули ялинкові іграшки, як відігнати від святкового столу злих духів, що таке коляда й колядка, що таке український карнавал на свято Маланки та безліч іншого.

Нагадаємо, 15 супермаркетів «Сільпо» замінили вітрини на картини.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button