Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Норберт К. Іван

Мережа супермаркетів «Сільпо» запускає культурно-просвітницький проєкт «Різдзвоники», у рамках якого українців запрошують виконати пісня «Щедрик» Миколи Леонтовича. На меті проєкту – вшанувати традиції святкування Різдва в Україні та розповісти про історію свята.

Щоб взяти участь, запишіть, як ви співаєте «Щедрик» та надішліть у чат-бот. Після запису сотні голосів обʼєднають у єдину аудіоверсію пісні, відеокліп та спробують встановити співочий рекорд в Україні.

Напередодні Різдва щедрівка пролунає на «Радіо Сільпо», яке працює зокрема у супермаркетах мережі.

У рамках проєкту також створили книгу «Вул. Різдвяна, 24», у якій розповідають, чому люди чекають на сходження першої зорі, звідки до нас прибули ялинкові іграшки, як відігнати від святкового столу злих духів, що таке коляда й колядка, що таке український карнавал на свято Маланки та безліч іншого.

Нагадаємо, 15 супермаркетів «Сільпо» замінили вітрини на картини.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button