Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Жителька Лондона Asia Przywozna купила такий набір в супермаркеті Aldi за 3,30 фунта

У 17 країнах Європи та Північної Америки працює данський мобільний застосунок Too Good To Go, який допомагає рятувати від смітника нерозпродані страви та продукти закладів хачрування та магазинів, повідомляють Texty.org.ua.

У застосунку можна знайти, наприклад, пропозицію від сусіднього кафе купити нерозпроданий обід за чотири євро замість 12 євро. Зазвичай просять забирати їжу з власним посудом. У супермаркеті можна купити за 3-5 євро набір продуктів, термін зберігання яких добігає кінця, — знижка може сягати 50-90%.

Набір із Nothaft, Берлін: лимонно-шпинатний пиріг, шоколадний круасан і салат із буряка та фети. Вартість 3,90 євро

Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи. Це набори, які магазини та заклади збирають самостійно з залишків продукції. Покупець може обрати, чи він хоче випічку, м’ясні чи веганські продукти. Наприкінці дня приходить у магазин і забирає свій пакунок, не знаючи вмісту.

Часом вміст розчаровує покупця, але для багатьох це все ж вигідна та зручна пропозиція. Більш того, це перетворилося на азартну гру: в соцмережах є групи, в яких люди діляться найвдалішою здобиччю. Ось британка Джоан Паркер розповідає, що знайшла в пакеті з місцевого кафе за 3,39 фунта стерлінгів: два ланчі зі свиним і яловичим ростбіфом, курячі нагетси, картопляний пиріг, булочки з сиром і родзинками.

Набори із залишків ланчів зазвичай дуже швидко розходяться й доступні саме ввечері. Сніданки можна знайти й забрати після 11:00–11:30 — зазвичай їх пропонують мережі готелів.

Продуктовий набір з супермаркета Aldi за 3,30 фунта

Серед пропозицій продуктів, в яких вийшов термін придатності, можна знайти, наприклад, дегустаційні набори пива з місцевої броварні.

Так виглядає розчарування: вміст набору за 3,30 фунта

Термін придатності, зазначений на упаковці, не обов’язково означає, що продукт стає непридатним. В Україні досі на продукції стоїть імперативне маркування «вжити до», в той час, як у Європі частіше можна помітити позначку «найкраще смакує до» (best before). Та й то більшість споживачів викидають овочі та інші продукти після вказаної дати, навіть якщо ті не зіпсувалися. Тому зараз потроху взагалі відмовляються від такого маркування.

Завдяки застосунку Too Good To Go лише в торговій мережі Valora у Німеччині від початку року вдалося продати 2,4 тисячі тонн (приблизно 100 фур) їжі, яку в інакшому разі викинули би. Загалом застосунок Too Good To Go встановили понад 81 мільйон користувачів.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button