Данський застосунок дозволяє купувати залишки їжі в закладах і магазинах Європи. Як це влаштовано?
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи.
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи.
У 17 країнах Європи та Північної Америки працює данський мобільний застосунок Too Good To Go, який допомагає рятувати від смітника нерозпродані страви та продукти закладів хачрування та магазинів, повідомляють Texty.org.ua.
У застосунку можна знайти, наприклад, пропозицію від сусіднього кафе купити нерозпроданий обід за чотири євро замість 12 євро. Зазвичай просять забирати їжу з власним посудом. У супермаркеті можна купити за 3-5 євро набір продуктів, термін зберігання яких добігає кінця, — знижка може сягати 50-90%.
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи. Це набори, які магазини та заклади збирають самостійно з залишків продукції. Покупець може обрати, чи він хоче випічку, м’ясні чи веганські продукти. Наприкінці дня приходить у магазин і забирає свій пакунок, не знаючи вмісту.
Часом вміст розчаровує покупця, але для багатьох це все ж вигідна та зручна пропозиція. Більш того, це перетворилося на азартну гру: в соцмережах є групи, в яких люди діляться найвдалішою здобиччю. Ось британка Джоан Паркер розповідає, що знайшла в пакеті з місцевого кафе за 3,39 фунта стерлінгів: два ланчі зі свиним і яловичим ростбіфом, курячі нагетси, картопляний пиріг, булочки з сиром і родзинками.
Набори із залишків ланчів зазвичай дуже швидко розходяться й доступні саме ввечері. Сніданки можна знайти й забрати після 11:00–11:30 — зазвичай їх пропонують мережі готелів.
Серед пропозицій продуктів, в яких вийшов термін придатності, можна знайти, наприклад, дегустаційні набори пива з місцевої броварні.
Термін придатності, зазначений на упаковці, не обов’язково означає, що продукт стає непридатним. В Україні досі на продукції стоїть імперативне маркування «вжити до», в той час, як у Європі частіше можна помітити позначку «найкраще смакує до» (best before). Та й то більшість споживачів викидають овочі та інші продукти після вказаної дати, навіть якщо ті не зіпсувалися. Тому зараз потроху взагалі відмовляються від такого маркування.
Завдяки застосунку Too Good To Go лише в торговій мережі Valora у Німеччині від початку року вдалося продати 2,4 тисячі тонн (приблизно 100 фур) їжі, яку в інакшому разі викинули би. Загалом застосунок Too Good To Go встановили понад 81 мільйон користувачів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті