Данський застосунок дозволяє купувати залишки їжі в закладах і магазинах Європи. Як це влаштовано?
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи.
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 17 країнах Європи та Північної Америки працює данський мобільний застосунок Too Good To Go, який допомагає рятувати від смітника нерозпродані страви та продукти закладів хачрування та магазинів, повідомляють Texty.org.ua.
У застосунку можна знайти, наприклад, пропозицію від сусіднього кафе купити нерозпроданий обід за чотири євро замість 12 євро. Зазвичай просять забирати їжу з власним посудом. У супермаркеті можна купити за 3-5 євро набір продуктів, термін зберігання яких добігає кінця, — знижка може сягати 50-90%.
Найпоширенішими пропозиціями в застосунку є пакети-сюрпризи. Це набори, які магазини та заклади збирають самостійно з залишків продукції. Покупець може обрати, чи він хоче випічку, м’ясні чи веганські продукти. Наприкінці дня приходить у магазин і забирає свій пакунок, не знаючи вмісту.
Часом вміст розчаровує покупця, але для багатьох це все ж вигідна та зручна пропозиція. Більш того, це перетворилося на азартну гру: в соцмережах є групи, в яких люди діляться найвдалішою здобиччю. Ось британка Джоан Паркер розповідає, що знайшла в пакеті з місцевого кафе за 3,39 фунта стерлінгів: два ланчі зі свиним і яловичим ростбіфом, курячі нагетси, картопляний пиріг, булочки з сиром і родзинками.
Набори із залишків ланчів зазвичай дуже швидко розходяться й доступні саме ввечері. Сніданки можна знайти й забрати після 11:00–11:30 — зазвичай їх пропонують мережі готелів.
Серед пропозицій продуктів, в яких вийшов термін придатності, можна знайти, наприклад, дегустаційні набори пива з місцевої броварні.
Термін придатності, зазначений на упаковці, не обов’язково означає, що продукт стає непридатним. В Україні досі на продукції стоїть імперативне маркування «вжити до», в той час, як у Європі частіше можна помітити позначку «найкраще смакує до» (best before). Та й то більшість споживачів викидають овочі та інші продукти після вказаної дати, навіть якщо ті не зіпсувалися. Тому зараз потроху взагалі відмовляються від такого маркування.
Завдяки застосунку Too Good To Go лише в торговій мережі Valora у Німеччині від початку року вдалося продати 2,4 тисячі тонн (приблизно 100 фур) їжі, яку в інакшому разі викинули би. Загалом застосунок Too Good To Go встановили понад 81 мільйон користувачів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті