Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26273 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні вдень у Києві раптово закрили частину синьої гілки метрополітену — від «Либідської» у бік «Теремків». Шість місяців — це попередня оцінка, адже інформація про необхідність ремонту з’явилася за дві години до фактичного закриття станцій.

У соцмережах з’явилися відео, як вода заливає рейки тунелю між «Либідською» та «Деміївською». Джерела ГО «Пасажири Києва» в метро повідомили, що тунель розгерметизувався і почав наповнюватися водою приблизно тиждень тому. Сьогодні вранці з’явилися нові тріщини, й о 13:45 було прийнято рішення зупинити метро.

Прямий ефір з тунелю. Фото: пресслужба Кличка

Не менш як два місяці піде на розриття ділянки, щоб фахівці могли перевірити, чи є взагалі на тунелі гідроізоляція та хімзакріплення. За словами головного інженера метро, попередньо є три версії:

  • генпідрядник неякісно виконав роботи;
  • вплинула річка Либідь;
  • плавуни — складні геологічні умови.

Ділянку від Либідської до Деміївської площі будували у 2007-2008 роках. Вже тоді під час робіт сталася аварія: втопився під плавунами тунелепрохідний щит, пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Закриття частини метро стало шоком для жителів Голосіївського району, зокрема масиву Теремки та Теремки-2, а також тисяч тих, хто живе в передмістях Києва, таких як Чабани, Вишневе, Біла Церква тощо. КМДА заявила, що вже запущено наземні маршрути:

  • Автобус 2М «Кібернетичний центр — Либідська», як обіцяють, їздитиме з інтервалом одна хвилина.
  • Тролейбус 43К «Кібернетичний центр — Либідська»: інтервал три хвилини.
  • Автобус 38 подовжать до «Либідської»: раз на 17 хвилин.
  • Тролейбус 50 від Милославської до «Либідської» — тимчасово припиняється. Натомість збільшують кількість тролейбусів на маршруті 50к від Милославської до Дарницької площі: інтервал 9 хвилин.

Під час повітряних тривог, нагадаємо, транспорт зупиняється.

Жителі Голосієва фактично повертаються у 2010 рік, до відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська». У той час вони доїждали до найближчої станції метро «Либідська» передусім тролейбусами, а також маршуртками та автобусами. Хоча маршрутів було немало, в години пік вони були переповнені, й часом доводилося по пів години чекати на зупинці можливості сісти.

Після відкриття метро більша частина цих маршрутів скоротилася або була скасована. Автобусів-дублерів, які поки що запускає Київпастранс, буде недостатньо, на думку аналітиків.

Фото: Пасажири Києва

За даними транспортних експертів ГО «Пасажири Києва», в метро Києва є й інші проблемні місця:

  • Героїв Дніпра – Мінська — просідання тунелів
  • Почайна – Контрактова площа — просідання тунелів, порушення габариту, через неякісну конструкцію тунелів
  • Васильківська – Виставковий Центр — просідання тунелів
  • Львівська Брама – Золоті Ворота — збільшення притоку ґрунтових вод (через будівництва поруч)
  • Осокорки – Харківська — низька якість тунелів під час будівництва
  • Бориспільська – Червоний Хутір — просідання тунелів
  • Дніпро – Гідропарк — аварійний стан мосту Метро

Зокрема, «Хмарочос» уточнював щодо закриття перегону між станціями «Почайна» та «Тараса Шевченка»: у КМДА відповіли, що він у перспективі планується й може зайняти п’ять місяців. Закриття такого перегону призвело би до припинення руху синьої гілки від «Тараса Шевченка» до «Героїв Дніпра».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button