Закриття частини метро Києва: чому це трапилося і на що сподіватися жителям Голосієва?
Жителі Голосієва фактично повертаються у 2010 рік, до відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська».
Жителі Голосієва фактично повертаються у 2010 рік, до відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська».
Сьогодні вдень у Києві раптово закрили частину синьої гілки метрополітену — від «Либідської» у бік «Теремків». Шість місяців — це попередня оцінка, адже інформація про необхідність ремонту з’явилася за дві години до фактичного закриття станцій.
У соцмережах з’явилися відео, як вода заливає рейки тунелю між «Либідською» та «Деміївською». Джерела ГО «Пасажири Києва» в метро повідомили, що тунель розгерметизувався і почав наповнюватися водою приблизно тиждень тому. Сьогодні вранці з’явилися нові тріщини, й о 13:45 було прийнято рішення зупинити метро.
Не менш як два місяці піде на розриття ділянки, щоб фахівці могли перевірити, чи є взагалі на тунелі гідроізоляція та хімзакріплення. За словами головного інженера метро, попередньо є три версії:
Ділянку від Либідської до Деміївської площі будували у 2007-2008 роках. Вже тоді під час робіт сталася аварія: втопився під плавунами тунелепрохідний щит, пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Закриття частини метро стало шоком для жителів Голосіївського району, зокрема масиву Теремки та Теремки-2, а також тисяч тих, хто живе в передмістях Києва, таких як Чабани, Вишневе, Біла Церква тощо. КМДА заявила, що вже запущено наземні маршрути:
Під час повітряних тривог, нагадаємо, транспорт зупиняється.
Жителі Голосієва фактично повертаються у 2010 рік, до відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська». У той час вони доїждали до найближчої станції метро «Либідська» передусім тролейбусами, а також маршуртками та автобусами. Хоча маршрутів було немало, в години пік вони були переповнені, й часом доводилося по пів години чекати на зупинці можливості сісти.
Після відкриття метро більша частина цих маршрутів скоротилася або була скасована. Автобусів-дублерів, які поки що запускає Київпастранс, буде недостатньо, на думку аналітиків.
За даними транспортних експертів ГО «Пасажири Києва», в метро Києва є й інші проблемні місця:
Зокрема, «Хмарочос» уточнював щодо закриття перегону між станціями «Почайна» та «Тараса Шевченка»: у КМДА відповіли, що він у перспективі планується й може зайняти п’ять місяців. Закриття такого перегону призвело би до припинення руху синьої гілки від «Тараса Шевченка» до «Героїв Дніпра».
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті