Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні вдень у Києві раптово закрили частину синьої гілки метрополітену — від «Либідської» у бік «Теремків». Шість місяців — це попередня оцінка, адже інформація про необхідність ремонту з’явилася за дві години до фактичного закриття станцій.

У соцмережах з’явилися відео, як вода заливає рейки тунелю між «Либідською» та «Деміївською». Джерела ГО «Пасажири Києва» в метро повідомили, що тунель розгерметизувався і почав наповнюватися водою приблизно тиждень тому. Сьогодні вранці з’явилися нові тріщини, й о 13:45 було прийнято рішення зупинити метро.

Прямий ефір з тунелю. Фото: пресслужба Кличка

Не менш як два місяці піде на розриття ділянки, щоб фахівці могли перевірити, чи є взагалі на тунелі гідроізоляція та хімзакріплення. За словами головного інженера метро, попередньо є три версії:

  • генпідрядник неякісно виконав роботи;
  • вплинула річка Либідь;
  • плавуни — складні геологічні умови.

Ділянку від Либідської до Деміївської площі будували у 2007-2008 роках. Вже тоді під час робіт сталася аварія: втопився під плавунами тунелепрохідний щит, пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Закриття частини метро стало шоком для жителів Голосіївського району, зокрема масиву Теремки та Теремки-2, а також тисяч тих, хто живе в передмістях Києва, таких як Чабани, Вишневе, Біла Церква тощо. КМДА заявила, що вже запущено наземні маршрути:

  • Автобус 2М «Кібернетичний центр — Либідська», як обіцяють, їздитиме з інтервалом одна хвилина.
  • Тролейбус 43К «Кібернетичний центр — Либідська»: інтервал три хвилини.
  • Автобус 38 подовжать до «Либідської»: раз на 17 хвилин.
  • Тролейбус 50 від Милославської до «Либідської» — тимчасово припиняється. Натомість збільшують кількість тролейбусів на маршруті 50к від Милославської до Дарницької площі: інтервал 9 хвилин.

Під час повітряних тривог, нагадаємо, транспорт зупиняється.

Жителі Голосієва фактично повертаються у 2010 рік, до відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська». У той час вони доїждали до найближчої станції метро «Либідська» передусім тролейбусами, а також маршуртками та автобусами. Хоча маршрутів було немало, в години пік вони були переповнені, й часом доводилося по пів години чекати на зупинці можливості сісти.

Після відкриття метро більша частина цих маршрутів скоротилася або була скасована. Автобусів-дублерів, які поки що запускає Київпастранс, буде недостатньо, на думку аналітиків.

Фото: Пасажири Києва

За даними транспортних експертів ГО «Пасажири Києва», в метро Києва є й інші проблемні місця:

  • Героїв Дніпра – Мінська — просідання тунелів
  • Почайна – Контрактова площа — просідання тунелів, порушення габариту, через неякісну конструкцію тунелів
  • Васильківська – Виставковий Центр — просідання тунелів
  • Львівська Брама – Золоті Ворота — збільшення притоку ґрунтових вод (через будівництва поруч)
  • Осокорки – Харківська — низька якість тунелів під час будівництва
  • Бориспільська – Червоний Хутір — просідання тунелів
  • Дніпро – Гідропарк — аварійний стан мосту Метро

Зокрема, «Хмарочос» уточнював щодо закриття перегону між станціями «Почайна» та «Тараса Шевченка»: у КМДА відповіли, що він у перспективі планується й може зайняти п’ять місяців. Закриття такого перегону призвело би до припинення руху синьої гілки від «Тараса Шевченка» до «Героїв Дніпра».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button