Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Борис Корпусенко

Київська влада планує купити дві нові кабіни фунікулера та провести реставрацію його станції на вул. Петра Сагайдачного – відповідні зміни заклали в проєкті Міської цільової програми (МЦП) розвитку транспортної інфраструктури на 2024-2025 роки.

На реставрацію станції з міського бджету планують витратити майже 356 мільйонів гривень. Будівлю фунікулера хочуть зробити більш сучасною, тож після реставрації станція стане інклюзивною.

На придбання двох кабін фунікулера витратять майже 487 мільйонів гривень, кошти з держбюджету не витрачатимуть.

Фунікулер хочуть оновити вже не вперше

Нагадаємо, кабіни для фунікулера намагаються закупити не вперше. У 2018 році на сайті Prozorro опублікували тендер на закупівлю нових кабін – вони мали бути обладнані кондиціонерами та мати прозорий дах. Австрійська компанія повинна була стати постачальником, проте тендер не відбувся.

У 2021 році кабіни та обладнання для них планували купити у межах спільного проєкту з Європейським інвестиційним банком – їх очікувана вартість складала 6,5 мільйона євро. Проте тоді закупівля також не відбулась.

Будівлю Київського фунікулера також вже не вперше намагаються відреставрувати: у 2019 році у КМДА повідомили, що станцію оновлять та пристосують до умов сучасного використання, проте цього так і не сталось.

Нагадаємо, відповідно до проєкту Програми розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки, метро на Виноградар просунеться на 985 метрів, а з Броварів у Києві збудують трамвайну лінію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button