Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Andrey Shevchenko/Alamy Stock Photo

Восьмого грудня на більшості вулиць Амстердама запровадили швидкісне обмеження у 30 км/год. Воно поширюється не лише на автомобілі, а й на скутери та електросамокати.

Його метою є підвищення безпеки на дорозі. Міська влада розповідає, що дороги та велосипедні доріжки стають все більш завантаженими, через що дві третини містян почуваються небезпечно в міському трафіку.

Влада Амстердама розраховує, що збільшення обмеження матиме такі результати:

  • Зменшення кількості серйозних аварій на 20-30%. У пішохода, який зіткнувся з автомобілем, що рухався зі швидкістю 30 км/год, шанс вижити вищий, ніж у випадку, якби цей автомобіль рухався зі швидкістю 50 км/год.
  • Водії матимуть більше часу для обробки інформації та належного реагування на несподівані ситуації.
  • Шум від транспорту зменшиться удвічі. У місті стане тихіше, а на вулиці – приємніше.

На початку грудня на вулицях Амстердама встановили 4 000 дорожніх знаків, які повідомляють про нові обмеження. Спершу на них були наліпки з повідомленням про дату запровадження нових правил, а в ніч на восьме грудня комунальні служби їх зняли. Тепер, кожен, хто їхатиме такою дорогою швидше, ніж 30 км/год, буде оштрафований.

Сині лінії – обмеження у 30 км/год, а червоні – 50 км/год.

На вулицях, де залишилось обмеження у 50 км/год, нанесуть додаткову розмітку. Дізнатись, на яких вулицях діють нові швидкісні правила, містяни можуть на сайті.

Нагадаємо, у Парижі анонсували масштабний пішохідний план на наступні сім років.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button