У Києві готуються закрити на капремонт тунель між «Тараса Шевченка» та «Почайною»
Поки готуються розробляти проєкт. Однак випадок з «Деміївською» свідчить, що закриття станцій може статися несподівано.
Поки готуються розробляти проєкт. Однак випадок з «Деміївською» свідчить, що закриття станцій може статися несподівано.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26391 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Тунель між станціями «Тараса Шевченка» та «Почайна» потребує капітального ремонту. Наразі готуються розробляти проєкт. Про це повідомив у відповіді на запит Телеграфа заступник начальника Київського метрополітену Дмитро Пінчук.
«У зв’язку з фізичною зношеністю та необхідністю поліпшення експлуатаційних характеристик потребує проведення планового капітального ремонту ділянка тунелів по І-й головній колії “Почайна” та “Тараса Шевченка”. Підприємство проводить закупівлю проєктних робіт», — йдеться у документі.
Раніше Пінчук у відповідь на запит Хмарочоса повідомляв, що на проєктування знадобиться близько пʼяти місяців, а поки що про перекриття тунелів між цими станціями не йдеться.
ГО «Пасажири Києва» з посиланням на джерела в метро інформували про протікання на цьому перегоні. Капремонт на цій ділянці потенційно може призвести до перекриття руху на частині синьої гілки від «Тараса Шевченка» до «Героїв Дніпра».
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор визнав в інтерв’ю NV, що проблема на цій ділянці існує.
«Є в нас різні ділянки, десь водичка просочується. Є ділянки, де ми планово вже напрацьовуємо проєктні роботи, щоб це ліквідовувати зовні, — зазначав Кандибор. — Може, є проблема на лінії, яка йде на Оболонь, там є певна ділянка».
Директор Дептрансу також зауважував, що ділянка між «Деміївської» та «Либідською», через яку було закрито всю частину синьої гілки до Теремків, була проблемною відразу після відкриття, з березня 2011 року. За його словами, про проблему було відомо 12 років.
Однак, як відомо, закриття гілки метро від «Либідської» до «Теремків» восьмого грудня трапилося несподівано для пасажирів — про це оголосили за дві години до фактичного закриття станцій.
За словами Кандибора, для обстеження тунелю запросили фахівців Науково-дослідного інституту будівельних конструкцій шостого грудня. Вони заявили, що треба зупинити рух.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті