Чи є ризик закриття червоної гілки метро через аварійний міст? Розповідають київські чиновники
Наступного року міст Метро збираються ремонтувати.
Наступного року міст Метро збираються ремонтувати.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У медіа та соцмережах обговорюють ризики закриття метро Києва на інших ділянках. Після зупинки частини синьої гілки шостого грудня увага перемістилася до проблемної ділянки між «Тараса Шевченка» та «Почайною», а тепер йдеться про перспективи сполучення з лівим берегом через поганий стан мосту Метро.
Міст Метро, яким проходить червона гілка, сполучаючи два береги Києва, — у важкому стані, але нічого критичного не відбувається, запевняє гендиректор метрополітену Віктор Брагінський.
«Міст Метро, дійсно, знаходиться у дуже важкому стані, він потребує капітального ремонту. Але нічого критичного з боку метрополітену там не відбувається. Зараз поясню чому. Ми регулярно проводимо обстеження наших колій спеціальними колієвимірювальними машинами. Тобто це не візуальний огляд», — зазначив Брагінський.
Читайте також: КМДА заспокоює: до падіння моста Метро ще чотири роки
За його словами, на ділянці від станції «Дніпро» до «Гідропарку» «жодних змін, відхилень від норми немає».
Водночас голова бюджетної комісії Київради Андрій Вітренко заявив в ефірі телемарафону, що червону гілку можуть частково закрити на ремонт, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту.
«Два роки на це ніхто не звертав уваги, просто констатували такий факт. Якщо покаже експертиза, що міст Метро треба буде закривати… Зараз виділені кошти на розробку проєктно-кошторисної документації, на створення відповідних пошукових робіт», — зазначив він.
«Це, як на мене, апокаліптичний сценарій, тому що ми всі розуміємо, яке значення мають мости для міста Києва, що їх катастрофічно не вистачає… Страшна подія, яка може статися будь-якої миті», — додав посадовець.
У КМДА інформацію про закриття станцій на червоній гілці назвали «черговою хвилею брехні» від «анонімних телеграм-каналів».
«Розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт. Наголошую, на роботу метрополітену виконання робіт не вплине. Червона гілка метро працюватиме в штатному режимі», — заявляє директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.
Нагадаємо, у 2018 році проєктувальник мостів Георгій Росновський заявляв, що міст Метро може обвалитися будь-якої миті, «абсолютно несподівано».
У липні урядова комісія розпочала перевірку стану ключових мостів. Суттєві пошкодження виявили на столичних мостах Патона та Метро.
Перебудувати київський міст Метро коштуватиме щонайменше 500 мільйонів євро, заявляли у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті