Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23635 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Antares 610, CC0

Перебудувати київський міст Метро коштує щонайменше 500 мільйонів євро, заявляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА з посиланням на оцінки європейських фахівців.

У липні урядова комісія розпочала перевірку стану ключових мостів. Суттєві пошкодження виявили на столичних мостах Патона та Метро. Загалом в Україні 24% перевірених мостів перебувають у критичному стані.

У Дептрансі нарікають на «маніпулятивні заяви» з боку посадовців і нагадують, що два роки тому міст Патона передали уряду в проєкт «Велике будівництво». 

Читайте також: КМДА заспокоює: до падіння моста Метро ще чотири роки

Що ж до аварійного мосту Метро, то, як наголошують у КМДА, його будували у радянські часи як експериментальний.

«Таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні (подібний) залишився тільки в Києві. Інші такі мости розібрали», — заявляють у Дептрансі.

До війни міст Метро планували відремонтувати: проєкт розробляли з залученням експертів ЄБРР. Співпраця зупинилася через російське вторгнення, але за оновлення мосту обіцяють знову взятися наступного року. Запевняють, що спершу слід запустити рух недобудованим Подільським мостом, щоб розвантажити міст Метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button